کاشت مو جراحی زیبایی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. در زندگی امروزی که علل مختلفی از سبک زندگی تا مصرف برخی داروها منجر به ریزش موها می‌شود، دیگر انجام عمل کاشت مو چندان هم عجیب به نظر نمی‌رسد. به همان نسبتی که سرعت تقاضا برای انجام این جراحی روز به روز در حال افزایش است، سرعت پیشرفت تکنولوژی و ارائه جدیدترین روش‌ها نیز افزایش می‌یابد. کاشت مو با روش SUT یکی از جدیدترین روش‌ها است که به صورت اتوماتیک و با کمترین درد و بهترین نتیجه انجام می‌شود. این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا درباره روش SUT در کاشت مو اطلاعات بیشتری به دست آورید.

کاشت مو با روش SUT

کاشت مو به روش SUT چیست؟ 

کاشت مو به روش SUT (به انگلیسی:Single Unit Transplantation) یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو با تراکم بالا در دنیا به شمار می‌آید. درواقع این روش که حالت پیشرفته‌تر روش FIT محسوب می‌شود، به دلیل تخریب کمتر فولیکول‌های برداشته شده می‌تواند تراکم بیشتری را نیز ایجاد کند.

در این تکنیک با استفاده از ابزارهای پیشرفته و اتوماتیک پانچ لیزری، فولیکول‌های مو از بانک موی فرد جدا شده و سپس در نهایت آن‌ها به ناحیه کم تراکم سر منتقل می‌کنند؛ ممکن است کاشت فولیکول‌ها در ناحیه گیرنده سر بلافاصله انجام نشود و به همین علت فولیکو‌ها فریز شده تا هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نشده و در نتیجه احتمال موفقیت این روش کاشت مو را بیشتر کند.

در کلینیک پروفسور نیلفروش زاده همواره از جدیدترین روش‌ها از جمله روش SUT برای کاشت مو استفاده می‌شود؛ علاوه بر این روش، جدیدترین متدهای مختص دکتر نیلفروش زاده جهت نتیجه‌گیری بهتر و سریعتر از کاشت مو نیز به کار گرفته می‌شود.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

دکتر-نیلفروش-زاده

مزایای کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT دارای مزایای زیادی است که برتری چشمگیری به این روش نسبت به سایر روش‌های کاشت مو داده است؛ از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاشت مو با تراکم بالا و 3 برابر نسبت به روش‌های قدیمی‌تر مانند FIT و FUT
  • کاشت بدون درد و خونریزی
  • اصلاح خط رویش مو (خط رویش طبیعی در کاشت مو)
  • به حداقل رسیدن جای زخم و اسکار بعد کاشت مو
  • سرعت بسیار بالا در کاشت مو (به دلیل استفاده از ابزارهای اتوماتیک)
  • دوره نقاهت کوتاهتر
  • امکان برداشتن مو از سایر نواحی بدن مانند ریش (ترکیب روش SUT و کاشت مو با موهای بدن (BHT))
کاشت مو توسط پروفسور نیلفروش زاده

در روش SUT از دستگاه‌های اتوماتیک برای برداشت گرافت‌ها از پشت سر استفاده می‌شود و با این روش آسیب کمتری به فولیکول مو وارد می‌شود. همچنین نتیجه این روش طبیعی‌تر و با تراکم بیشتری انجام می‌شود.

در صورتی که تمایل دارید با استفاده از روش SUT بهترین نتیجه را از کاشت مو به دست آورید، فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان فنی ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دریافت مشاوره رایگان کاشت مو توسط دکتر نیلفروش زاده (چهره برتر کاشت مو خاورمیانه)

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

توصیه‌های قبل از کاشت موی SUT

قبل از کاشت مو با روش SUT مانند هر جراحی دیگری لازم است اقداماتی انجام شود که نتیجه کاشت مو را بهتر کرده و از عوارض احتمالی آن جلوگیری کند. این اقدامات در جلسه مشاوره به شما اعلام خواهد شد بنابراین نگرانی از این بابت وجود ندار؛ ولی با این وجود بخشی از مهمترین این اقدامات عبارتند از:

  • اعلام هر نوع بیماری و یا داروهای مصرفی به پزشک
  • انجام تست‌ها و آزمایشات قبل از کاشت مو
  • استحمام پیش از جراحی
  • قطع داروهای رقیق‌کننده خون 10 روز پیش از عمل (برای جلوگیری از خونریزی)
  • عدم مصرف دخانیات والکل چند روز قبل از کاشت مو (استعمال دخانیات قبل کاشت مو)
  • عدم مصرف برخی از داروها مانند ماینوکسیدیل
  • صرف وعده غذایی سبک در روز جراحی

مراحل کاشت موی طبیعی به روش SUT

روش کاشت مو با SUT به دلیل درد و نقاهت کمتر، نتیجه بهترو تراکم بیشتر موها تقاضای زیادی پیدا کرده است. در ادامه با مراحل دقیق این روش آشنا خواهید شد.

کاندید مناسب کاشت مو به روش SUT

از فاکتورهای مهم کاشت مو سن و الگوی ریزش است، از این‌رو بهتر است قبل از انجام جراحی با دکتر کاشت مو و جراح مجرب در این زمینه مشورت کنید. در ادامه برخی از مواردی که این روش کاشت مو برای آنها تاثیرگذار و اثربخش است را نام می‌بریم:

  • افرادی که موهای سالم و بانک مو کافی و قابل برداشتی دارند.
  • کسانی که از سلامت خوبی برخوردار هستند و انتظارات واقع‌ بینانه‌ای دارند.
  • خانم‌هایی که دچار ریزش مو با الگوی ریزش موی مردانه شده‌اند.
  • افرادی که به دلیل برخی از بیماری‌ها دچار ریزش مو شده‌اند. (باید در ابتدا به طور کامل عامل ریزش مو برطرف شده و سپس اقدام به کاشت مو شود.)
روش SUT برای کاشت مو

کاشت مو به روش SUT برای چه افرادی مناسب نیست؟

اما ممکن است این سوال برای شما هم به وجود بیاید که چه کسانی بهتر است از این روش کاشت مو استفاده کنند؟ افرادی که بیماری‌های مزمن و خودایمنی دارند کاشت مو به روش SUT برای آن‌ها مناسب نیست.

درصورتی که ابتلا به بیماری سبب ریزش مو شده باشد، حتی اگر کاشت مو هم انجام شود، باز هم فولیکول‌های کاشته شده تحت تاثیر عامل ریزش مو قرار گرفته و دچار ریزش می‌شود؛ در نتیجه کاشت مو هم با شکست مواجه می‌شود. بنابراین پیش از هر اقدامی لازم است علت ریزش مو و عامل آن مشخص و رفع شده باشد. بنابراین حتماً در رابطه با این موارد با جراح خود مشورت کنید.

سوالات متداول

جمع‌بندی

به طور کلی متوجه شدیم که کاشت مو به روش SUT یک روش جدید و مدرن و پرطرفدار است. در این روش پزشک از تکنیک پانج لیزری و سیستم انجماد برای کاشت و پیوند استفاده می‌کند، که باعث می‌شود عوارض کمتر و نتیجه بهترحاصل شود. خط رویش مو در این روش بسیار طبیعی و تراکم کاشت مو در این روش می‌تواند تا چند برابربیشتر از روش‌های دیگر باشد. در صورت تمایل به انجام کاشت مو به روش SUT در کلینیک دکتر نیلفروش زاده حتماً با شماره تماس 02145640 تماس بگیرید.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم. پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *