کاشت ابرو از روش‌های پرطرفدار جهت پرکردن ابروهای کم پشت می‌باشد. امروزه این عمل زیبایی صورت مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است. برای انجام این عمل باید سراغ متخصصین پوست و مو بروید تا زیبایی که می‌خواهید را به دست آورید. هزینه کاشت ابرو توسط متخصصین مطرح و در کلینیک‌های معتبر به عوامل زیادی بستگی دارد و در سال‌های مختلف متفاوت می‌باشد.

درادامه هزینه‌ کاشت ابرو در سال 1403 را بررسی می‌کنیم. پس اگر دوست دارید بدانید که باید برای زیبایی بیشتر ابروان خود چقدر هزینه کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید!

قبل و بعد از پیوند ابرو پروفسور نیلفروش زاده
قبل و بعد از پیوند ابرو دکتر نیلفروش زاده

هزینه کاشت ابرو در سال 1403 چقدر است؟

نمونه کار کاشت ابرو پروفسور نیلفروش زاده
نمونه کار کاشت ابرو پروفسور نیلفروش زاده

هزینه کاشت ابرو در مقابل میزان تمایل افراد به انجام این عمل جراحی بسیار ناچیز می‌باشد. این عمل به خاطر کم‌خطر بودن و همچنین داشتن آثاری ماندگار بسیار پر متقاضی است. هزینه کاشت از نکات اساسی است که اکثریت متقاضیان به آن توجه می‌کنند اما مهم‌تر از هزینه کاشت انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو است تا ابرویی مطابق با سلیقه و چهره شما ایجاد کند. هزینه کاشت برای ابروهای مختلف متفاوت می‌باشد و عوامل زیادی روی آن تأثیرگذار هستند.

با توجه به اینکه پروفسور نیلفروش زاده همواره روش‌های تخصصی و منطبق بر جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا را در زمینه کاشت ابرو به کار می‌گیرند، هزینه کاشت ابرو به صورت دقیق در جلسه مشاوره حضوری تعیین خواهد شد.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

هنگامی که پیش از اقدام به کاشت ابرو به پزشکتان مراجعه می‌ کنید، کارشناسان و مشاوران کلینیک هزینه‌های عمل را بررسی وهزینه نهایی را حدوداً بیان می‌نمایند.

هزینه کاشت ابرو با خواب طبیعی بر اساس عوامل متعددی تعیین می‌شود. عواملی که هزینه کاشت ابرو را تحت تأثیر قرار می‌دهند فراوان می‌باشند، بعضی از این عوامل عبارتند از:

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

مکانی که مطب یا کلینیک درآن واقع شده است تأثیر زیادی روی هزینه کاشت ابرو دارد. همچنین تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده در شهرهای بزرگ پیشرفته تر می‌باشند و همین امر موجب افزایش هزینه کاشت در شهرهای بزرگ خواهد شد. حتی در یک شهر هم مکان مطب‌ها موجب تفاوت درهزینه کاشت ابرو می‌شود.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

هزینه کاشت ابرو به روش FUT در تهران

FUT یکی از روش‌های کاشت ابرو می‌باشد. برای این نوع جراحی باید گرافت‌ها را از قسمت‌هایی از بانک مو برداشت که موهایی نازک و ابرو مانند دارند. بعد از انتخاب گرافت‌ها باید فولیکول های مقاوم در مقابل ریزش انتخاب و کاشته شوند. در صورتیکه کاشت ابرو به روش FUT توسط پزشکتان تایید گردد، هزینه این روش کاشت پیش از انجام توسط مشاوران و یا پزشک کلینیک تعیین می‌شود.

هزینه قبل و بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو جدای از هزینه عمل، هزینه‌هایی را هم شامل می‌شود که به آن‌ها هزینه‌های قبل و بعد ازعمل گفته می‌شود. بعضی از این هزینه‌ها را برای آشنایی بیشتر شما با آن‌ها معرفی می‌کنیم.

  • هزینه‌های مربوط به انجام آزمایشات قبل از کاشت. این هزینه‌ها معمولاً دربر دارنده آزمایشات خون، هپاتیت، تیروئید، قند خون و… می‌باشند. این آزمایشات در واقع وضعیت بدنی فرد را برای انجام عمل جراحی قبل از کاشت ابرو بررسی می‌نماید.
  • هزینه‌های مربوط به مشاوره‌های پزشک.
  • هزینه‌های مربوط به داروهایی که توسط پزشک تجویز می‌گردند.

سوالات متداول

کلام آخر

هزینه کاشت ابرو با توجه به عواملی تخصص پزشک مورد نظر و … متفاوت است. کاشت ابرو با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که با توجه به سلیقه و فرم ابرو بهترین روش توسط پزشک تعیین می‌‌گردد. شما می‌توانید قبل از کاشت چندین مدل‌ ابرو را برای خود امتحان کنید و با این شیوه بهترین مدل ابرو را که با چهره شما سازگار باشد برای کاشت انتخاب نمایید. در این مقاله عوامل مؤثر بر هزینه کاشت ابرو را معرفی کردیم تا با اطلاعات کامل به انجام این عمل اقدام کنید.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

10 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *