کاشت ابرو یکی ازعمل‌های زیبایی کم تهاجمی محسوب می‌شود که این روزها طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است. افراد زیادی به‌دلایل مختلف دچار ریزش ابرو می‌شوند و کاشت و پیوند ابرو می‌تواند به‌طرز معجزه آسایی زیبایی چهره این افراد را برگرداند. افزایش سن، مشکلات هورمونی، تغذیه نامناسب و بسیاری از عوامل دیگر باعث می‌شود که ابروی شما دیگر پرپشتی روز اول را نداشته باشد. یکی از دغدغه‌های افراد در زمینه این عمل زیبایی، نحوه اصلاح ابرو بعد از کاشت می‌باشد.

ما در ادامه این مطلب به تمام سوالات شما در زمینه کوتاه کردن ابرو بعد از کاشت پاسخ داده‌ایم، پس آن را به هیچ‌عنوان از دست ندهید.

کوتاه کردن ابرو بعد از کاشت ابرو
کوتاه کردن ابرو بعد از کاشت ابرو

اصلاح ابرو بعد از کاشت

سوالی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده این است که آیا امکان اصلاح ابرو بعد از کاشت وجود دارد؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که شما پس از کاشت نه‌تنها می‌توانید ابروهای خود را اصلاح کنید بلکه دفعات اصلاح شما به‌مراتب بسیار بیشتر از گذشته خواهد شد. به‌دلیل اینکه برای کاشت ابرو از موهای سر استفاده می‌شود، رشد ابروی شما پس از کاشت می‌تواند تفاوت زیادی با گذشته داشته‌باشد.

در واقع باید بگوییم که سرعت رشد ابروهای شما پس از کاشت بسیار بیشتر ازحالت عادی خواهد شد. به همین علت پیدا کردن روش مناسب اصلاح ابرو بعد از کاشت که به فولیکول‌های مو ابرو آسیبی نرساند اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

در ادامه ما شما را با انواع روش‌های اصلاح ابرو بعد از کاشت آشنا می‌کنیم.

اصلاح ابرو کاشت شد با موچین

نحوه قیچی زدن ابرو کاشت

اگر بخواهیم بی‌خطرترین و کم ضررترین روش اصلاح ابرو بعد از کاشت را به شما معرفی کنیم، باید از قیچی زدن ابرو صحبت کنیم. برای افرادی که موی زیادی در قسمت زیر ابروی خود ندارند، قیچی کردن ساده می‌تواند بهترین روش اصلاح ابرو بعد از کاشت باشد. استفاده از این روش می‌تواند پس از کاشت شما را مطمئن کند که به فولیکول‌های جدید آسیبی نمی‌رسانید.

سعی کنید برای قیچی کردن ابروهای خود از قیچی تیز و مناسب اصلاح ابرو استفاده‌ کنید و موها را در جهت رویش بچینید. یعنی از تاج تا وسط ابرو را به‌سمت بالا شانه کنید و سپس به مقدار دلخواه کوتاه کنید و در ادامه دم ابرو را به‌سمت پایین شانه کنید و اضافه آن را به‌وسیله قیچی بچینید.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

روش مناسب اصلاح ابرو بعد از کاشت

روش‌های مختلفی از جمله کوتاه کردن ابرو به‌ وسیله قیچی، موچین، وکس و… برای اصلاح ابرو بعد از کاشت وجود دارد. هرکدام از این روش‌های مختلف می‌تواند مزایا و معایبی را به‌همراه داشته‌ باشد. قطعاً همان طور که توضیح دادیم مناسبترین وکم ضررترین روش اصلاح ابرو بعد از کاشت، کوتاه کردن ابرو به‌ وسیله قیچی است.

این روش آسیبی به تارهای جدید ابرو شما نمی‌زند و می‌تواند به‌ سرعت و بدون هیچ دردی ابروهای شما را زیبا کند. گرچه استفاده از روش‌هایی مانند موچین و وکس می‌تواند ابروی شما را بسیار تمیز و زیبا کند، اما باید اولویت شما بعد از کاشت، حفظ و نگهداری از فولیکول‌های جدید مو باشد. بنابراین سعی کنید فقط از روش‌هایی استفاده‌کنید که برای ابروهای شما کم‌خطر باشند.

در صورتی که زیر ابروی شما موهای طبیعی رشد می‌کند می‌توانید از نخ و موچین یا وکس برای اصلاح آن قسمت استفاده‌ کنید اما مراقب باشید که به موهای کاشت شده خود آسیب نرسانید.

لیزر موهای زائد برای اصلاح ابروها

اگر به‌ تازگی کاشت ابروانجام داده‌اید، شاید بهتر باشد که روش دیگری برای اصلاح ابرو بعد از کاشت به‌جای لیزر پیدا کنید. همان طور که می‌دانید فولیکول‌هایی که به‌تازگی کاشته شده‌اند می‌توانند بسیار ضعیف باشند، به همین دلیل ممکن است با اصابت امواج لیزر آسیب ببینند و پشیمانی زیادی ایجاد کنند. پس سعی کنید که برای هیچ قسمتی از ابروی خود بعد از کاشت از لیزرموهای زائد استفاده نکنید.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

برس کشیدن ابرو بعد از کاشت

ممکن است بعد از کاشت ابرو موهای آن به سرعت رشد کرده و بهم ریخته شود و حتی چشمان شما را بپوشاند بنابراین برس کشیدن ابرو بعد از کاشت بسیار اهمیت دارد. برای اینکار باید موهای ابرو را به سمت پایین و بالا برس و شانه کشیده و سپس با قیچی موهای بلند شده را کوتاه کنید.

سوالات متداول

جمع بندی

انتخاب روش اصلاح ابرو بعد از کاشت می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. بهترین و کم‌خطرترین روش برای اصلاح ابرو بعد از کاشت، کوتاه کردن ابرو توسط قیچی است. برای این کار باید با برس مخصوص، ابروهای خود را به سمت بالا شانه کنید و توسط یک قیچی تیز ابروها را کوتاه کنید. در صورتی که هرسوالی در رابطه با کوتاه کردن ابرو بعد از کاشت داشتید می‌توانید با بهترین دکتر کاشت ابرو، دکتر نیلفروش زاده در تماس باشید.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *