کاشت ابرو به‌ عنوان یک عمل زیبایی پرطرفدار شناخته می‌شود. در حالی‌ که این روش می‌تواند نتایج بسیار مطلوبی را در زیبایی ابروهای افراد داشته باشد، ممکن است که برخی از افراد مشکلاتی از جمله سیخ شدن ابرو بعد از کاشت را تجربه کنند. در این مقاله جامع قصد داریم تا شما را با دلایل سیخ شدن ابرو بعد از کاشت آشنا کرده و به اهمیت انتخاب پزشک مجرب و راهکارهای مؤثر برای پیشگیری و رفع این مشکل بپردازیم.

سیخ شدن ابرو بعد از کاشت

دلایل اصلی سیخ شدن ابرو بعد از کاشت

سیخ شدن ابرو بعد از کاشت ممکن است که دلایل مختلفی داشته باشد. گرچه این مشکل به‌ ندرت ممکن است اتفاق بیفتد، با این وجود در ادامه با دلایلی که برای سیخ شدن ابرو بعد از کاشت وجود دارند، آشنا خواهید شد. 

خواب طبیعی ابرو چگونه است؟

درک فرایند طبیعی رشد ابروها در جهات مختلف می‌تواند دید مناسبی را از بابت علت سیخ شدن ابرو بعد از کاشت را به شما ارائه کند. ابروهای طبیعی یک فرایند و چرخه رشدی دارند که از رشد اولیه تا ریزش احتمالی ادامه خواهند داشت. مرحله ۱ را فاز رشد فعال می‌نامند که با نام آناژن می‌شناسیم. موهای طبیعی در این مرحله در هر ناحیه از ابرو در جهت متفاوتی رشد می‌کنند. به عنوان مثال تارهای مو در بخش تاج ابرو به سمت بالا و در دم ابرو به سمت پایین رشد می‌کنند. رعایت این جهات در هنگام کاشت ابرو بسیار اهمیت دارد و کاشت ابرو با خواب طبیعی دیگر مشکل سیخ شدن بعد کاشت را نخواهد داشت.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

نمونه کارهای کاشت ابرو دکتر نیلفروش زاده بدون سیخ شدن ابرو بعد از کاشت

مراقبت های کاشت ابرو برای جلوگیری از سیخ شدن ابرو

انجام صحیح مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو برای جلوگیری از خارش و یا سیخ شدن ابرو بعد از کاشت اهمیت زیادی دارد. در ادامه شما را با چند مورد از مهم‌ترین نکات در این بابت آشنا خواهیم ساخت.

  • ابروها را مرطوب نگه دارید. اکیداً توصیه می‌کنیم که برای جلوگیری از خشکی، خارش و یا سیخ شدن ابرو بعد از کاشت از مرطوب‌کننده یا پماد تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.
  • نظافت ناحیه کاشته شده را جدی بگیرید. همواره توصیه می‌کنیم تا ناحیه کاشته شده را تمیز نگه دارید. برای این کار می‌توانید از مرطوب‌کننده‌های ملایم و غیر تحریک‌کننده که توسط جراحتان توصیه می‌شود، استفاده کنید.
  • از دست‌زدن یا خاراندن بیش از حد ابروها خودداری کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از مالش‌دادن و یا خاراندن ابرها پس از کاشت و به طور کلی دستکاری ابروها خودداری کنید. بدین دلیل که این خاراندن‌ها و یا مالش‌های شدید ممکن است که روند بهبودی را تا حد زیادی مختل کرده و احتمال بروز عوارض جانبی را افزایش دهند.
  • مراقبت از ابروها در برابر آب‌وهوای گوناگون. به عنوان آخرین نکته برای پیشگیری از سیخ شدن ابرو بعد از کاشت، توصیه می‌کنیم که از ابروهای خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. برای این کار می‌توانید از کرم ضدآفتاب و همچنین کلاه استفاده کنید. همچنین از در معرض قرار گرفتن ابروها در برابر مواد شوینده قوی و دمای بسیار بالا یا بسیار پایین نیز خودداری کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان با کلینیک کاشت ابروی دکتر نیلفروش زاده فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

راهکارهای رفع مشکل سیخ شدن ابروی کاشته شده

اگر شرایطی مانند خارش یا سیخ شدن ابرو بعد از کاشت را تجربه می‌کنید، راه‌حل‌هایی وجود دارند که می‌توانند به شما در کاهش ناراحتی و رفع این مشکلات کمک کنند.

  • با پزشک جراح خود صحبت کنید. یکی از راهکارهایی که به هنگام مواجهه با شرایطی همچون سیخ شدن ابرو بعد از کاشت باید در نظر داشته باشید، مشاوره با پزشک جراح خود است. مهم است که با جراح خود مشورت کنید و از او بخواهید که ناحیه کاشته شده را بررسی کند. با این هدف که در صورت نیاز به انجام تغییرات، آنها را بر روی ابروهای شما اجرا کند. همچنین از داروهای تجویز شده پزشکتان استفاده کنید.
  • بستن ابروها طبق دستور جراح. بستن بانداژ و هدبند بر روی ابروها علاوه بر اینکه مانع دستکاری ابروها خواهد شد، در خواب بهتر و زاویه بهتر موهای کاشته شده بسیار موثر خواهد بود.
  • صبر داشته باشید. درصورتی‌که شرایط سیخ شدن ابرو بعد از کاشت ابروهایتان تجربه می‌کنید، شاید نیاز باشد که کمی صبر داشته باشید. ادغام موهای کاشته شده با پوست و موی اطراف، احساس سوزش یا سیخ شدن احتمالی را به‌ تدریج کاهش داده و ناراحتی شما را از بین می‌برد.

جمع‌بندی

در این مقاله، شما را با شرایط سیخ شدن ابرو بعد از کاشت آشنا کردیم. رعایت نکات مراقبتی و بهداشتی به همراه دریافت راهنمایی از یک جراح باتجربه می‌تواند به میزان قابل‌توجهی از خارش و یا سیخ شدن ابروها بعد از فرایند کاشت، جلوگیری کند. خارش ابروها بعد از کاشت ممکن است که یک فرایند موقت و قابل‌ کنترل باشد. با این‌ حال انتخاب یک پزشک باتجربه و ماهر برای به‌ حداقل‌ رساندن خطر عوارض بسیار مهم خواهد بود.

کلینیک تخصصی پیوند مو و ابروی دکتر نیلفروش زاده، خدمات تخصصی را در حوزه کاشت ریش، مو و ابرو ارائه می‌دهد. دکتر نیلفروش زاده به عنوان مدیر و جراح اصلی این مجموعه کلینیک شناخته می‌شوند. ایشان را چهره برتر پیوند مو در خاورمیانه می‌شناسند و کلینیک ایشان دارای چندین شعب در کشورهای دیگر است. جهت دریافت نوبت می‌توانید از طریق واتس‌اپ مجموعه با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *