در طول تاریخ زیبایی چهره اهمیت زیادی برای همه افراد داشته است. در سال‌های اخیر داشتن ابروهای پرپشت به‌خصوص برای بانوان یکی از نشانه‌های زیبایی چهره محسوب‌می‌شود. ابروهای پرپشت چهره فرد را جوان و شاداب‌تر نشان‌می‌دهد به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم تمایل دارید که ابروهای خود را پرپشت کنید و به زیبایی دوران جوانی برگردید، باید بدانید که کاشت ابرو با خواب طبیعی بهترین راهکار است. کاشت ابرو طبیعی می‌تواند یکبار برای همیشه شما را برای هر نوع اقدامات زیبایی ابرو بی‌نیاز کند. در ادامه این مطلب سیر تا پیاز کاشت ابرو سوپر نچرال را توضیح داده‌ایم، پس آن را از دست ندهید!

قبل و بعد کاشت ابروی سوپر نچرال با خواب طبیعی

کاشت ابرو (صفر تا صد کاشت ابرو به سبک پروفسور نیلفروش زاده)

کاشت ابروی طبیعی و نچرال چگونه است؟

طبیعی بودن ابرو پس از کاشت اهمیت بسیار زیادی دارد. قطعاً هیچ‌کس تمایل ندارد که با پرداخت هزینه کاشت ابرو و تحمل دوران نقاهت پس از این عمل جراحی با ابروهای زشت و غیر طبیعی رو به رو شود. همان طور که می‌دانید ابرو از سه قسمت تاج، تنه و دم تشکیل شده‌ است. هر قسمت از ابرو خواب مخصوص به خود را دارد و تارهای آن به یک سمت رشد کرده‌اند. برای کاشت ابرو با خواب طبیعی پزشک متخصص باید بتواند تک تک تارهای ابرو را به‌ صورت کاملاً تخصصی در زاویه مناسب خود قرار دهد. به این صورت شما می‌توانید پس از جراحی یک ابروی طبیعی و زیبا داشته‌ باشید.

کاشت ابرو با خواب طبیعی

اهمیت خواب طبیعی موها در کاشت ابرو

فقط تعداد محدودی از پزشکان متخصص کاشت ابرو که تبحر زیادی در این جراحی دارند کاشت ابرو با خواب طبیعی را برای شما انجام می‌دهند. در این جراحی باید همه تارهای مو در جهت رویش طبیعی خودشان کاشته شوند. در صورتی که جهت مناسبی برای کاشت مو انجام نشود ابروهای شما شلخته و غیرطبیعی به نظر می‌رسند. جهت کاشت تارهای مو در تاج ابرو باید به‌ سمت بالا باشد و زاویه آن با ابروهای طبیعی خودتان هماهنگ می‌شود تا یک دست به نظر برسند. در صورتی که جهت کاشت تارهای مو در دم ابرو به‌سمت پایین است. هر فردی بر اساس فرم ابروی خود خواب طبیعی در هر قسمت از ابرو دارد.

سیخ شدن ابرو بعد از کاشت ابروی طبیعی

گاهی اوقات افراد پس از کاشت ابرو نچرال دچار سیخ شدن تارهای مو می‌شوند. سیخ شدن ابرو بعد از کاشت می‌تواند ظاهر ابرو را از حالت طبیعی در بیاورد و مصنوعی جلوه دهد. این اتفاق ممکن است به دو دلیل رخ دهد. اول آنکه ممکن است تیم جراحی و پزشک دقت کافی در تشخیص زاویه مناسب خواب طبیعی ابرو را نداشته‌اند و ابرو از اول به‌ صورت نادرست کاشته شده‌ باشد؛ دوم آنکه در بسیاری از اوقات موهای خشک، ضخیم و مجعد فرد باعث می‌شود که تارهای ابرو به‌حالت سیخ در بیایند و ظاهر نامطلوبی پیدا کنند.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

ویژگی‌های کاشت ابروی طبیعی و نچرال

کاشت ابروی طبیعی و نچرال ویژگی‌های مختص خود را دارد. در ادامه ما همه فاکتورهای کاشت ابروی طبیعی را بررسی می‌کنیم.

جهت رشد تارهای ابرو

همان طور که گفته شد، مهم‌ترین عامل طبیعی جلوه کردن کاشت ابرو، جهت رشد تارهای مو است. یک پزشک ماهر تمام تارهای جدید مو را در جهت خواب طبیعی ابروی شما قرار می‌دهد. در نتیجه شما می‌توانید پس از جراحی از ظاهر نچرال ابروهای خود لذت ببرید.

تفاوت جنس تار ابرو در بخش‌های مختلف آن

پزشک متخصصی کاشت ابرو، برای طبیعی‌تر جلوه کردن ابرو، از موهای قسمت خاصی از سر استفاده می‌کند. معمولاً برای کاشت ابرو از موهای نرم و نازک پشت گوش استفاده می‌شود. این موها خواب بهتری دارند و حالت دادن به آنها راحت‌تر است. اما ممکن است پزشک تشخیص دهد که برای کاشت ابرو با خواب طبیعی لازم است که از میان موهای پشت گوش، تارهای ضخیم‌تر را برای تاج و تارهای نازک‌تر را برای قسمت دم ابرو انتخاب کند. این تصمیم که توسط متخصص کاشت ابرو تعیین می‌شود، باعث زیباتر شدن ابروی شما می‌شود.

دقت کنید که جنس تارهای مو در مورد افرادی که موهای مجعد، وز و فر دارند برای کاشت ابرو می‌تواند چالش ویژه‌ای ایجاد کند. در صورتی که درباره کاشت ابرو با موی فر سوال و یا ابهامی دارید حتماً مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

زاویه قرارگیری فولیکول‌ها

رعایت زاویه درست قرارگیری فولیکول‌های مو یکی از شروط اصلی کاشت ابرو با خواب طبیعی است. نزدیکی بیش از حد فولیکول‌های مو به‌ هم نه‌ تنها باعث ایجاد تراکم بیشتر در ابرو نمی‌شود بلکه ممکن است به‌ دلیل فضا نداشتن فولیکول‌ها خون رسانی به‌ درستی انجام نشود و فرد با ریزش ابرو مواجه شود. به همین دلیل انتخاب زاویه مناسب و فاصله درست هر فولیکول در کاشت ابرو طبیعی اهمیت زیادی دارد.

تکی بودن تارهای ابرو

برای کاشت ابرو با خواب طبیعی، پزشک همه فولیکول‌های مو را به‌ صورت تکی از پوست سر بیرون می‌آورد. فولیکول‌هایی که چندین تار مو دارند می‌تواند ابرو را نامنظم و شلخته نشان دهند. به همین دلیل از این دسته موها در کاشت ابرو با خواب طبیعی استفاده نمی‌شود.

تفاوت چرخه رشد موهای سر و ابرو

ابروها به‌ صورت طبیعی چرخه رشد کندتری نسبت به موهای سر دارند. به همین علت اگر بخواهید که کاشت ابرو با خواب طبیعی داشته‌ باشید باید ابروهای خود را بسیار زودتر از قبل اصلاح کنید. موهای کاشته شده روی ابروی شما می‌توانند بسیار بیشتر از موهای طبیعی ابرو رشد کنند. در واقع همان طور که رشد موهای سر متوقف نمی‌شود شما باید انتظار رشد سریع موهای ابرو خود را نیز داشته‌ باشید و مرتب آن‌ها را کوتاه کنید.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

کاشت ابرو برای چه افرادی طبیعی نمی‌شود؟

در کاشت ابرو باید از موهای معمولی و صاف استفاده شود. در صورتی که موهای شما در دو سانتی‌متر اول رشد حالت مجعد دارند، کاشت ابرو با خواب طبیعی ممکن است به‌ راحتی امکان‌پذیر نباشد. برای اینکه ابروی شما خواب مناسبی داشته‌ باشد باید موها در جهت کاشته شدن خود رویش کنند و مجعد نشوند. به همین علت کاشت ابرو طبیعی برای افراد با موهای وز یا فرهای بسیار ریز امکان‌پذیر نیست. همچنین در صورتی که فردی برای کاشت ابرو به افراد غیرمتخصص در این زمینه مراجعه کند نمی‌تواند انتظار طبیعی بودن نتیجه عمل را داشته‌ باشد.

امروزه بسیاری از دختران جوان تمایل به ابروهای پهن دارند و برای کاشت ابرو پهن و دخترانه به کلینیک‌های مختلف مراجعه می‌کنند. باید بدانید که پهن شدن ابرو بیش از حد و در صورتیکه ابروهایتان نازک ویا خالی باشد باعث غیرطبیعی‌شدن صورتتان خواهد شد.

کاشت ابرو با خواب طبیعی برای چه افرادی نتیجه بهتری دارد؟

انجام عمل کاشت ابرو با خواب طبیعی برای بعضی افراد نتایج بهتری به همراه دارد. این افراد معمولاً از نظر بدنی و علت انجام عمل از موقعیت بهتری برخوردار می‌باشند. بهترین کاندیدهای انجام عمل کاشت ابرو این افراد می‌باشند:

  1. افرادی که از بانک موی خوب و قوی برخوردار می‌باشند.
  2. این عمل روی افرادی که به خاطر عوامل وراثتی یا مادرزادی با ریزش ابرو مواجه بوده‌اند، معمولاً خوب پاسخ می‌دهد.
  3. افرادی که فقط به خاطر زیبایی یا قرینه کردن ابروهای خود این عمل را انجام می‌دهند، از نتیجه معمولاً راضی خواهند بود.
  4. آسیبی به ابرو که در اثر حادثه پیش آمده مانند سوختگی، معمولاً با کاشت ابرو رفع خواهد شد.

کاشت روی افرادی با خصوصیات بالا خیلی خوب پاسخ می‌دهد؛ اما روی افرادی که به بیهوشی حساسیت نشان می‌دهند یا از بیماری‌هایی مانند کم‌کاری تیروئید رنج می‌برند تأثیر زیادی ندارد مگر اینکه عامل بیماری را رفع کنند.

کاشت ابروی طبیعی برای آقایان

درست است که درصد زیادی از متقاضیان کاشت ابرو را خانم‌ها تشکیل داده‌اند؛ اما آقایان زیادی هم هستند که تمایل دارند ابروهای پرپشت تری داشته‌ باشند. خواب طبیعی در کاشت ابرو مردانه می‌تواند برای آقایان بسیار مناسب باشد چرا که قطعاً خواب طبیعی و فانتزی نبودن مدل ابرو برای مردان بسیار مهم است.

جمع‌بندی

عوامل زیادی در طبیعی جلوه کردن کاشت ابرو نقش دارند. برای تجربه کاشت ابرو با خواب طبیعی باید موهای نرمی داشته‌ باشید که در دو سانتی متر اول مجعد نباشند. در غیر این صورت کاشت ابروی شما ممکن است نتیجه مطلوبی به‌همراه نداشته‌ باشد. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با کاشت ابرو با خواب طبیعی به‌دست آورید، می‌توانید با بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران یعنی کلینیک دکتر نیلفروش زاده در تماس باشید.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

2 دیدگاه

  • من به سری از افراد رو دیدم که کاشت ابرو کردن ولی خیلی موهای ابرو ضخیمه و عین چمن بی نظم شده و از کادر ابرو زده بیرون
    من از این نظر خیلی نگرانم. دوست ندارم اصلا اون شکلی بشه. راهنماییم می کنین لطفا

    • سلام دوست عزیز
      حتما نمونه های قبل و بعد کاشت ابرو در کلینیک دکتر نیلفروش زاده را مشاهده کنید. طبیعی بودن ابرو بعد از کاشت هدف اصلی این مجموعه هست. در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان دارید حتماً فرم موجود در همین صفحه را تکمیل کنید تا کارشناسان ما بیشتر راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *