برای داشتن کاشت ابرو مناسب باید حتماً به نکات زیادی توجه نمایید. یکی از نکات مهم و اساسی در این عمل انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو است. اگر واقعاً به دنبال پر پشت کردن ابروهای خود هستید، باید به بهترین متخصص کاشت ابرو مراجعه کنید. شما باید این عمل را از تمام جهات مورد بررسی قرار داده و اگر متناسب با سلیقه و انتظارات شما می‌باشد آن را انجام دهید.

کاشت ابرو از محبوبیت خاصی بین اکثریت افراد برخوردار است و تأثیر زیادی بر روی زیبایی ظاهری افراد می‌گذارد. داشتن حساسیت روی انتخاب پزشک برای انجام این عمل امری طبیعی است و حتماً باید قبل ازعمل اعتبار وتبحر کلینیک و پزشک مورد ارزیابی قرار بگیرد.

قبل و بعد کاشت ابروی سوپر نچرال با خواب طبیعی
قبل و بعد کاشت ابروی سوپر نچرال با خواب طبیعی

در این مقاله به معرفی خصوصیات بهترین دکتر کاشت ابرو تهران خواهیم پرداخت. اگر شما هم قصد انجام این عمل را دارید و به دنبال بهترین متخصص کاشت ابرو هستید، با ما همراه باشید.

نمونه‌های قبل و بعد کاشت ابرو توسط پروفسور نیلفروش زاده

ویژگی‌های بهترین دکتر کاشت ابرو تهران

سالانه تعداد زیادی از افراد مخصوصاً خانم‌ها با این واقعیت روبرو می شوند که موهای ابروهایشان در حال نازک شدن است و باید به فکر کاشت ابرو و افزایش تراکم ابروی خود باشند. پیدا کردن بهترین دکتر کاشت ابرو برای افرادی که به دنبال ظاهری زیباتر و ابروهایی پرپشت تر هستند، اولین و مهمترین قدم برای رسیدن به این خواسته است. اینکه بتوانید به پزشک متخصص دسترسی داشته باشید هم انجام عمل را ساده‌تر و هم خطرات و عوارض آن را کاهش می‌دهد.

بهترین دکتر کاشت ابرو خصوصیاتی دارد که او را از سایر پزشکان متمایز می‌کند. برخی از ویژگی‌های بهترین متخصص کاشت ابرو ایران عبارتند از:

  1. برخورداری از تخصص و سابقه تحصیلی در رابطه با کاشت ابرو.
  2. ارائه تأییدیه پزشکی توسط وزارت بهداشت.
  3. قابلیت بکارگیری پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات.
  4. ارائه نمونه کارهای موفق.
  5. رضایت مراجعه‌ کنندگان قبلی.
  6. رعایت نکات و اصول بهداشتی و انجام عمل‌هایی با کمترین عوارض.
  7. برخورداری از اخلاق و رفتار حرفه‌ای.
  8. ارائه مشاوره دقیق به مراجعه‌کنندگان.
  9. تجویز دستورات دقیق و مراقبت های بعد از کاشت ابرو.

با توجه به این خصوصیاتی که بیان کردیم به راحتی می توانید بهترین دکتر کاشت ابرو را شناسایی و انتخاب نمایید. مطمئناً با انتخاب یک پزشک معتبر، کاشت ابروی شما با موفقیت انجام خواهد شد. پروفسور نیلفروش زاده با سابقه درخشان خود و داشتن بیش از 12 هزار پرونده موفق، از اولین و شناخته شده‌ترین دکتران کاشت ابرو در ایران و جهان است.

پروفسور نیلفروش زاده چهره برتر پیوند مو خاورمیانه

پروفسور نیلفروش زاده به عنوان چهره برتر پیوند مو در خاورمیانه معرفی شده‌اند.
پروفسور نیلفروش زاده به دلیل موفقیت‌های بی‌شمار در حوزه کاشت مو و ابرو، عضو منتخب 2% دانشمندان جهان شناخته شده‌اند.

بنابراین شما می‌توانید برای کاشت ابرو به راحتی به تیم حرفه ای دکتر نیلفروش زاده اعتماد کرده و زیبایی خود را به دستان توانمند ایشان بسپارید. اگرتمایل دارید کاشت ابرو انجام دهید، توصیه می کنیم فرم زیر را پر نمایید تا مشاوران تخصصی ما دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

اهمیت مراجعه به بهترین دکتر کاشت ابرو

برخی از متقاضیان انجام جراحی‌های زیبایی از جمله کاشت ابرو، تصور می‌کنند که هر فردی که دوره‌ای در این زمینه دیده و یا تنها مدرک تخصص پوست و مو را دارد انتخاب مناسبی برای انجام این جراحی حساس خواهد بود. در صورتی که متاسفانه افراد زیادی به دلیل همین بی‌توجهی و انتخاب نامناسب متخصص کاشت ابرو، با نتایج نامطلوبی مواجه شده‌اند.

بنابراین حتما به نکاتی که در ادامه ذکر می‌شود با دقت زیادی توجه داشته باشید تا اهمیت انتخاب و مراجعه به بهترین دکترو البته بهترین کلینیک کاشت ابرو را دریابید.

چگونگی انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو

نمونه قبل و بعد واقعی کاشت ابرو آقایان توسط دکتر نیلفروش زاده

دقت داشته باشید که انجام جراحی کاشت ابرو، قرار است تغییر بزرگی در چهره شما ایجاد کند؛ بنابراین خوب یا بد بودن نتیجه این جراحی می‌تواند برای همیشه در زیبایی و اعتماد به نفس شما موثر باشد.

در نتیجه برای انتخاب یک دکتر خوب برای کاشت ابرو تا هر میزانی که می‌توانید تحقیق کنید؛ وقت صرف کنید و نمونه‌های قبل و بعد مراجعین قبلی دکتر مورد نظرتان را به دقت مشاهده کنید. درباره میزان تجربه و البته شهرت متخصص کاشت ابرویتان پرس و جو کنید و ببینید آیا واقعاً در این حوزه به میزان کافی تجربه دارد؟ بهتر است در این زمینه تنها هزینه کاشت ابرو برایتان ملاک نباشد و فاکتورهای دیگر را هم مورد توجه قرار دهید.

قبل و بعد کاشت ابرو

بهترین دکتر کاشت ابرو ایران کیست؟

کاشت ابرو به دلایل مختلفی مانند نزدیک بودن به چشم از حساسیت بیشتری نسبت به کاشت مو برخوردار است. بنابراین کاشت ابرو به مهارت و دقت بیشتر جراح نیاز دارد.

علاوه بر این، ابروها ویژگی های متفاوتی با مو دارند برای مثال جهت رشد مو در قسمت های اولیه، قسمت میانی و دم ابرو با یکدیگر متفاوت است و زاویه رشد ابروها نیز نسبت به پوست بسیار بیشتر از زاویه رشد مو نسبت به پوست است.

با توجه به این ویژگی ها، بسیار مهم است که کاشت ابرو در زاویه و جهت مناسب خود انجام شود. به علاوه پیش از انجام این عمل در انتخاب بانک مو باید قسمت هایی انتخاب شود که زاویه رویش مو بیشترین شباهت را به ابروهای طبیعی داشته باشد. بنابراین تصمیم پزشک در حین جراحی و عملکرد او در نتیجه کاشت ابرو تاثیر زیادی دارد.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

دکتر-نیلفروش-زاده

دلایل مراجعه به بهترین متخصص کاشت ابرو

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که هر فردی به دلایل خاص خود اقدام به انجام این عمل می‌کند. افرادی هستند که در اثر حوادث مختلف یا بیماری‌های متفاوت ابروهای خود را از دست داده‌اند و یا از تراکم آنها ناراضی شده‌اند. از دلایل عمده‌ای که موجب تمایل افراد به کاشت ابرو شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نارضایتی از تراکم ابروها به دلیل علل مادرزادی و وراثتی.
  • انجام بعضی عمل‌ها، شیمی‌درمانی، رادیوتراپی و… که باعث ریزش مو و ابروها می‌شوند.
  • انجام تتو و خالکوبی‌های مختلف که موجب ریزش ابروها می‌گردد.
  • آسیب‌های ناشی از سوختگی، جراحات تصادف و… که روی شکل ابروهای افراد اثر گذاشته است.
  • افرادی که دچار کم‌کاری تیروئید هستند هم با ریزش ابرو مواجه می‌شوند.
  • اصلاح و دستکاری‌های بیش از حد ابروها.

دلایلی که در بالا ذکر کردیم گوشه‌ای از انگیزه‌های افراد برای انجام عمل کاشت ابرو است. این عمل با هر دلیل و انگیزه‌ای انجام می‌شود، باید توسط متخصص کاشت ابرو انجام گردد تا نتیجه دلخواه را برای شما به همراه داشته باشد.

جمع بندی

انجام کاشت ابرو توسط بهترین دکتر کاشت ابرو تهران امتیازاتی مانند داشتن عوارض کمتر بعد از عمل، اطمینان از نتیجه کار و کسب بیشترین میزان رضایت از آن را برای فرد به همراه دارد. در این مقاله تمامی خصوصیات بهترین دکتر کاشت ابرو را مطرح کردیم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم با مطالعه مقاله یک عمل موفقیت آمیز را پشت سر بگذارید.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *