امروزه کاشت مو یکی از روش‌های مؤثر برای درمان طاسی سر است که می‌تواند به بازیابی موهای از دست رفته کمک کند. با این‌ حال، گاهی فرد به علت ضعف بانک مو گمان می‌کند که کاندیدای مناسبی برای کاشت مو نیست. اگر شما یا یکی از عزیزانتان بانک موی ضعیفی دارید و درباره کاشت مو با بانک موی ضعیف ابهامات زیادی دارید، تا انتهای این مطلب، همراه ما باشید. در این مقاله می‌خواهیم چگونگی کاشت مو با بانک موی ضعیف را بررسی کنیم و به همه سؤال‌های شما پاسخ دهیم.

بانک موی ضعیف برای کاشت مو

بانک مو چیست؟

بانک مو ناحیه‌ای از سر (معمولاً پشت و گاهی اوقات کناره‌های سر) است که موهای قوی و سالم دارد. موهایی که در بانک مو رشد می‌کنند به طور ژنتیکی در برابر طاسی الگوی مردانه که ناشی از تنظیم نبودن هورمون‌های مردانه (مثلاً هورمون DHT) است، مقاوم هستند. به همین دلیل این موها ایده‌آل‌ترین فولیکول‌ها را برای کاشت مو دارند. هر چقدر که بانک مو یا همان ناحیه اهداکننده مو در فرد کوچک‌تر و محدودتر باشد، تعداد فولیکول‌های سالم قابل استخراج کمتر بوده و در نتیجه احتمال گرفتن نتیجه مطلوب از کاشت مو کاهش می‌یابد.

اهمیت بانک مو در نتیجه کاشت مو

بانک مو نقش مهمی در موفقیت نتیجه نهایی عمل کاشت مو دارد؛ زیرا این ناحیه بهترین منبع برای برداشت فولیکول‌های موی سالم است و جراح اغلب از فولیکول‌های این ناحیه برای پر کردن مناطق طاس یا کم تراکم استفاده می‌کند. از آنجا که طی جراحی کاشت مو، فولیکول‌های مو از ناحیه بانک مو به نواحی مورد نظر در سر منتقل می‌شوند بنابراین استحکام و سلامت این موها در نتیجه نهایی عمل کاشت نقش اصلی را ایفا می‌کند. به بیانی دیگر داشتن بانک موی کافی و سالم کمک می‌کند که:

  • پس از کاشت، در ناحیه در یافت کننده موهای سالم و محکمی داشته باشید.
  • در ناحیه دریافت کننده، تراکم و پوشش مطلوبی مشاهده شود.
  • نتیجه طبیعی‌تری از کاشت مو بگیرید.
بانک مو (ناحیه اهدا کننده) برای کاشت مو

روش های کاشت مو با بانک موی ضعیف

روش‌های مختلفی برای کاشت مو با بانک موی ضعیف وجود دارد که در ادامه هر یک را بررسی خواهیم کرد.

بهترین روش پیوند مو برای افراد با بانک موی ضعیف

بهترین روش کاشت مو برای افراد با بانک موی ضعیف، روشی است که بتواند بیشترین تراکم مو را در ناحیه طاسی یا کم مو ایجاد کند و در عین حال، آسیبی به بانک مو وارد نکند. در حال حاضر، روش‌های ترکیبی بهترین راهکار برای کاشت مو با بانک موی ضعیف هستند. در روش‌های ترکیبی، از ترکیب دو یا چند روش کاشت مو برای دستیابی به نتیجه‌ مطلوب استفاده می‌شود. همانطور که قبل‌تر نیز گفته شد، پروفسور نیلفروش زاده، متد ترکیبی و اختصاصی خود را برای افرادی که بانک موی ضعیفی دارند، ارائه می‌کنند.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

دکتر-نیلفروش-زاده

کاشت مو با بانک موی ضعیف چگونه انجام می‌شود؟

همان‌طور که اشاره کردیم، پشت سر بهترین ناحیه برای برداشت فولیکول‌های مو است؛ اما اگر تعداد فولیکول‌های مو در این ناحیه ناکافی باشد، می‌توان از سایر قسمت‌های بدن به عنوان ناحیه اهداکننده استفاده کرد. برای مثال پزشک ممکن است تشخیص دهد که می‌توان از چانه (موی ریش)، شانه، پا یا بازوها برای استخراج فولیکول و کاشت مو استفاده کرد.

البته باید دقت داشت که استفاده از این روش تنها توسط متخصص کاشت مو که در این زمینه بسیار باتجربه و متبحر باشد قابل انجام است. در واقع هر پزشکی در این زمینه چندان مهارت ندارد و حتماً باید کاشت مو با بانک ضعیف توسط یک دکتر کاشت مو حاذق انجام شود.

جهت مشاوره رایگان و ویزیت حضوری در کلینیک کاشت موی دکتر نیلفروش زاده فرم زیر را تکمیل کنید.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

ماندگاری کاشت مو با بانک موی ضعیف

درست است که کیفیت و جنس موی نواحی دیگر بدن با موی سر متفاوت است؛ اما این موضوع باعث نمی‌شود که نتیجه این عمل ماندگاری کمی داشته باشد. با انتخاب پزشک مجرب، روش کاشت مناسب و مراقبت های بعد از کاشت مو می‌توانید مطمئن باشید که نتیجه این عمل هم ماندگاری داشته و دائمی خواهد بود. اگر همچنان در مورد کاشت مو با بانک موی ضعیف سؤال دارید، می‌توانید با مراجعه به پزشک، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

ترمیم مو برای افرادی که بانک موی ضعیفی دارند

کاشت مو برای بار دوم در فرادی که بانک موی ضعیفی دارند، چالش‌برانگیز است؛ اما با کمک جراح و داشتن انتظارات واقع‌بینانه، می‌توانید از این عمل نتیجه خوبی بگیرید. درمان‌های ترکیبی مانند استفاده از داروهای ماینوکسیدیل یا فیناستراید می‌تواند رشد موها را تحریک کرده و باعث ترمیم مو شود. راه‌حل‌های جایگزین دیگر مانند پی آر پی مو و مزوتراپی مو نیز روش‌های دیگری هستند که برای ترمیم مو در افرادی که بانک موی ضعیفی دارند استفاده می‌شوند.

سوالات متداول

جمع‌بندی

در نهایت باید بگوییم که کاشت مو با بانک موی ضعیف امکان‌پذیر است، اما به‌ هرحال باید انتظارات واقع‌بینانه‌ای از این عمل داشته باشید؛ چون امکان دستیابی به تراکم موی بالا در این روش پایین است. بهترین کار این است که برای انجام کاشت مو با بانک موی ضعیف توسط یک پزشک متخصص ویزیت شوید. جراح بعد از بررسی دقیق وضعیت، شما را راهنمایی کرده و بهترین روش‌های درمانی را به شما پیشنهاد خواهد کرد. اگر می‌خواهید کاشت مو انجام دهید؛ اما نگران این هستید که نتیجه عمل چطور خواهد شد، می‌توانید با همکاران ما در کلینیک زیبایی دکتر نیلفروش زاده تماس گرفته و نوبت ویزیت و مشاوره رایگان بگیرید.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *