یکی از مشکلات رایج افراد قبل از کاشت مو، تراشیدن کل موهای سر است. در طی این سال‌ها، متخصص‌ها به دنبال روشی برای کاشت مو بدون کچلی سر بودند. معمولاً تراشیدن موها به دلیل شناسایی بهتر گرافت‌های مو انجام می‌گرفت اما زیبایی فرد به میزان زیادی تحت تأثیر قرار می‌گرفت. امروزه شاهد تعداد فراوان روش‌های نوین کاشت مو بدون تراشیدن سر هستیم که طرفداران زیادی پیدا کرده است. از جمله روش‌های کاربردی کاشت مو بدون کچلی سر می‌توان به FUT,  Super FUE, DHI اشاره کرد.

نحوه عملکرد این روش‌های کاشت مو به چه شکلی است؟ مزیت اصلی نتراشیدن سر حین کاشت مو چیست؟ در ادامه به توضیح مختصری در رابطه با روش‌های کاشت مو بدون نیاز به تراشیدن سر خواهیم پرداخت؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

کاشت مو بدون کچلی سر

  تراشیدن موهای سر قبل از کاشت مو

یکی از دغدغه‌های مهم افراد به ویژه خانم‌ها قبل از انجام کاشت مو، تراشیدن موهای سر است. پزشک زمانی که قصد برداشتن گرافت‌ها را دارد یا فرد دارای تعداد موهای سفید زیادی است، تصمیم به تراشیدن قسمتی که که قصد برداشت گرافت از آن را دارند، می‌کند. این کار به منظور مشاهده بهتر گرافت‌ها صورت می‌گیرد.

یکی دیگر از دلایلی که جراح اقدام به تراشیدن ناحیه خاصی می‌کند، هنگامی است که بخواهند تراکم و یکدستی موها در قسمت گیرنده مطابق با انتظارفرد دربیاید. باتوجه به این دلایل، تراشیدن مو در روندهای جراحی ضروری است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، روش‌های نوینی جهت کاشت مو حتی با موهای بلند به وجود آمده است. البته، این روش‌ها برای تمامی افراد مناسب نیست و بسته به شرایط فرد انتخاب می‌شود. انجام این روش در کاشت مو خانم‌ ها بیشتر از آقایون است.

 کاشت مو بدون کچلی سر به چه صورت است؟

اساس کاشت مو بدون تراشیدن موها همانند روش FUEاست؛ در این روش فولیکول مو از ناحیه اهدا کننده خارج و به ناحیه دریافت کننده پیوند زده می‌شود. تفاوت مهمی که در این روش وجود دارد نتراشیدن کامل موهای ناحیه اهدا کننده است. این موضوع باعث احتیاط بیشتر افراد هنگام برداشت گرافت، به دلیل قابلیت مشاهده کمتر ناحیه اهدا کننده است.

کاشت مو بدون نیاز به تراشیدن ُسر، دارای مزیت‌های فراوانی است که می‌توان به مواردی همچون کاهش وجود زخم و آسیب، به دلیل تراش کمتر موها اشاره کرد. البته در برخی از کلینیک‌ها کاشت مو بدون نیاز به کچلی سر انجام می‌گیرد زیرا ممکن است این روش برای همه افراد مناسب نباشد.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

روش های کاشت مو بدون تراشیدن سر

برای کاشت مو بدون نیاز به اصلاح موها، روش‌های متعددی وجود دارد که افراد باتوجه به شرایط می‌توانند یکی را انتخاب کنند. در ادامه سه روش مهم کاشت مو بدون تراشیدن سر را توضیح خواهیم داد.

مزایای نتراشیدن مو بطور کامل برای کاشت مو

برای انجام کاشت مو بدون نیاز به تراشیدن سر معمولا متخصصان ناحیه اهدا کننده را کمی کوتاه می‌کنند. اما از تیغ و ژیلت برای این کار استفاده نمی‌کنند.  از ویژگی‌های این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

🟢قابل تشخیص نبودن ناحیه کاشت

🟣بدون تغییر ماندن ظاهر فرد

🔵پس از انجام کاشت مو دلمه یا پوسته اگر ایجاد شود، به دلیل اینکه زیر موها پنهان می‌شود معلوم نیست.

🟠نتیجه کاشت همانند روش تراشیدن مو یکسان است.

 معایب کاشت مو بدون تراشیدن سر

زمانی که افراد قصد نتراشیدن موها برای کاشت مو را دارند، نسبت به زمانی که موها به طور کامل موها تراشیده می‌شود تفاوت‌هایی وجود خواهد داشت. به عنوان مثال، زمانی که موها به طور کامل تراشیده شود، جراح تجسم بهتری از پوست و موی شما خواهد داشت؛ پس عمل بهتری نیز انجام می‌دهد. زمانی که شما موها را نتراشیده باشید، جراح به خوبی به ناحیه اهداکننده گرافت دسترسی نخواهد داشت و فولیکول موی کمتری می‌تواند استخراج کند.

درصورت نتراشیدن موها، زمان بهبودی افزایش خواهد یافت و زخم‌ها دیرتر التیام می‌یابند زیرا وجود مو مانع برش درست ناحیه اهدا کننده می‌شود. در آخر می‌توان به طبیعی‌تر بودن نتیجه کاشت مو افراد با تراشیدن کامل موها اشاره کرد. در این افراد به دلیل کاشت گرافت‌های بیشتر خط رویش موی طبیعی‌تری دارند زیرا، مانعی جهت دیدن پوست سر وجود ندارد.

 هزینه کاشت مو بدون تراشیدن سر

افرادی که به دنبال انجام کاشت مو هستند باید بدانند که درصورت تراشیدن موها برای کاشت مو، هزینه‌ها متفاوت خواهد بود. زمانی که شما قصد انجام کاشت مو بدون تراشیدن موهای  سر را دارید، باید به عوامل مختلفی که روی قیمت تاثیر می‌گذارند دقت کنید. به عنوان مثال، کلینیک انجام آن، نوع و روش کاشت، میزان گرافت‌های برداشت شده، تجربه و تخصص جراح و… بستگی خواهد داشت.

هنگامی که افراد قصد کاشت مو به روش FUI (استخراج واحد فولیکولی بدون نیاز به تراشیدن موهای کل سر) را دارند، باید هزینه بیشتری نسبت به روش FUT (پیوند واحد فولیکولی) پرداخت کنند. درواقع روش اف یو ای دارای پیچیدگی بیشتر و زمان‌برتر است پس، برای انجام آن به تجهیزات و مهارت‌های فنی بیشتری نیاز است. به طور کلی، هزینه انجام کاشت مو بدون تراشیدن سر، وابسته به هدف‌ها و نیازهای فردی شما می‌باشد.

دریافت مشاوره رایگان کاشت مو توسط چهره برتر کاشت مو خاورمیانه

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

سوالات متداول

سخن پایانی

کاشت مو بدون کچلی سر، یکی از پرطرفدارترین روش‌های کاشت مو است که مزیت‌های فراوانی دارد. در این روش شاهد حفظ زیبایی چهره افراد و بدست آمدن نتیجه بهتر پس از کاشت مو هستیم. برای انجام این عمل، ابتدا متخصص بررسی‌های لازم را انجام دهد تا متوجه شود که برای شما مناسب است یا خیر. کاشت مو بدون نیاز به تراشیدن مو یکی از گزینه‌های عالی برای خانم‌ها محسوب می‌شود که زیبایی و جذابیتشان چندین برابر بیشتر می‌کند‌.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *