این روزها کاشت ابرو طرفداران زیادی پیدا کرده است. خوشبختانه مد و زیبایی به‌ سمت سادگی می‌رود و افراد بیشتری تمایل دارند که ابروهای پرپشت و طبیعی داشته‌ باشند. یکی از راه‌های پرپشت کردن ابرو به‌ صورت طبیعی و دائمی کاشت ابرو است. بسیاری از افراد قبلاً ابروهای خود را تتو کرده یا برای پرپشت کردن آن از روش‌هایی مانند میکروپیگمنتیشن استفاده کرده‌اند اما در حال حاضر تمایل دارند که با کاشت ابرو ظاهر طبیعی‌تری را تجربه کنند. ما در این مطلب به این سوال می‌پردازیم که آیا کاشت ابرو روی تاتو امکان‌پذیر است؟ برای اینکه اطلاعات جالبی در رابطه با کاشت ابرو روی ابروی تتو شده به‌ دست آورید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

کاشت ابرو روی تتو

آیا کاشت ابرو روی تتو (میکروبیلدینگ و میکروپیگمنتیشن) امکان دارد؟

اگر در گذشته ابروهای خود را تتو کرده‌اید و الان دوست دارید که ظاهر طبیعی‌تری به چشمان خود ببخشید اصلاً نگران نباشید! چرا که کاشت ابرو روی تاتو به‌ سادگی امکان‌پذیر است. در واقع ابروهایی که قبلاً توسط انواع تاتو مانند میکروبیلدینگ تغییر کرده‌اند می‌توانند کاندید مناسبی برای کاشت ابرو باشند.

مزایای کاشت ابرو نسبت به تاتو ابرو

انجام کاشت ابرو مزایای بسیار زیادی نسبت به انجام تتو ابرو دارد. شما با کاشت ابرو میتوانید ظاهر کاملا طبیعی به ابروهای خودتان ببخشید. استانداردهای مد و زیبایی همیشه در حال تغییر هستند. با کاشت ابرو می‌توانید مطمئن باشید که در آینده همیشه مطابق مد پیش خواهید رفت چرا که می‌توانید ابروهای زیبا و پرپشت خودتان را به هر فرمی که دوست داشته‌ باشید اصلاح کنید. در صورتی که در تتو ابرو این امکان برای شما وجود ندارد و باید با فرمی که انتخاب می‌کنید همیشه بسازید. همچنین تاتو ابرو بعد از مدتی تغییر رنگ داده و ظاهری مصنوعی ایجاد می‌کند که باب میل بسیاری از افراد نیست.

کاشت ابرو روی ابروی تاتو شده

شرایط لازم برای کاشت ابرو روی ابروی تتو شده (قبل از کاشت)

از مهم‌ترین شرایط برای کاشت ابرو روی ابرو تاتو شده این است که شما باید فرم تتو را دوست داشته‌ باشید. در صورتی که فرم تتو روی صورت شما زیبا نباشد باید پیش از کاشت ابرو آن را تغییر دهید. البته اگر فرم تتو ابروی شما باریک باشد و کاشت ابرو ضخامت بیشتری نسبت به آن ایجاد کند نیازی به تغییر آن نخواهید داشت. از دیگر شرایط لازم برای کاشت ابرو روی ابروی تتو شده این است که باید حداقل چندین هفته از انجام تتو گذشته و التهاب و زخم‌های پوست به کلی بهبود یافته باشد تا بعد از کاشت ابرو دچار عفونت نشوید.

چه مدت بعد از تاتو (هاشور یا میکروبیلدینگ) ابرو می‌توان کاشت ابرو کرد؟

بهتر است بدانید که بین تاتو ابرو و کاشت ابرو باید حداقل چندین هفته فاصله زمانی وجود داشته‌ باشد. پوست شما باید پس از تتو فرصت ترمیم داشته‌ باشد و کاملًا بهبود پیدا کند؛ در غیر این صورت ممکن است پس از کاشت ابرو روی تاتو دچار عفونت شوید و یا اینکه فولیکول‌های مو نتوانند به‌خوبی در پوست مستقر شوند. به همین دلیل باید پس از تتو برای کاشتن ابرو حدود 6 تا 8 هفته صبر کنید.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

بهترین روش کاشت ابرو روی ابرو تاتو شده

برای کاشت ابرو روی تاتو از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که شباهت زیادی به یکدیگر دارند. از بهترین روش‌های کاشت ابرو می‌توان به‌ روش FUT اشاره کرد. در این روش پزشک با استفاده از برشی که پشت‌ سر فرد ایجاد می‌کند یک قسمت نواری از پوست را جدا کرده و برای کاشت ابرو کنار می‌گذارد. سپس تک تک فولیکول‌های مو را از قسمت نواری در آورده و در حفره‌هایی که روی ابروی فرد ایجاد کرده است می‌کارد. بهترین قسمت مو برای کاشت ابرو روی تاتو، نوار بالای گوش است.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

مراحل کاشت ابرو روی تتو

متخصص کاشت ابرو ابتدا پوست شما را معاینه می‌کند و در صورتی که مشکل و بیماری خاصی در این زمینه وجود نداشته‌ باشد شما را برای کاشت ابرو آماده می‌کند. پیش از کاشت ابرو می‌توانید فرم ابرو مد نظر خود و همچنین میزان تراکم را انتخاب کنید. در زمان کاشت ابرو روی تاتو ابتدا فولیکول‌های مو به‌صورت تک یا به‌ صورت نواری از بانک موی سر شما برداشته می‌شود و سپس در درون حفره‌های کوچکی که پزشک برای کاشت مو روی ابروی شما ایجاد کرده است قرار می‌گیرند. در ادامه پزشک به شما توصیه‌هایی برای مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو می‌کند و از شما می‌خواهد که برای چندین روز از آنتی‌بیوتیک استفاده‌ کنید.

کاشت ابرو روی میکروپیگمنتیشن

مراقبت‌های بعد از پیوند ابرو روی تتو

مراقبت از فولیکول‌های مو بعد از کاشت ابرو روی تاتو اهمیت زیادی دارد. شما باید بعد از کاشت ابرو روی تاتو به‌ صورت منظم آنتی‌بیوتیک‌های خود را مصرف کنید تا دچار عفونت نشوید و دوران نقاهت را پشت‌سر بگذارید. همچنین باید تا زمان بهبودی، از قرار گرفتن در معرض آب داغ جلوگیری کنید. آب داغ می‌تواند به فولیکول‌های موی شما آسیب برساند. دقت داشته‌ باشید که تا بهبود کامل به استخر و سونا نروید. همچنین لازم است که از دست‌کاری و ماساژ ابرو هم در زمان نقاهت جلوگیری کنید.

هزینه کاشت ابرو روی تاتو

هزینه کاشت ابرو روی تاتو به عوامل زیادی از جمله امکانات کلینیک، تجربه پزشک، میزان تراکم ابروی درخواستی، شرایط بانک مو، فرم کاشت ابرو و… بستگی دارد. در صورتی که تمایل دارید در رابطه با هزینه کاشت ابرو اطلاعات بیشتری به‌دست آورید می‌توانید با کلینیک کاشت مو و ابروی دکتر نیلفروش زاده در تماس باشید.

ماندگاری پیوند ابرو انجام شده روی تتو

ماندگاری کاشت ابرو کاملاً دائمی است. به همین علت می‌توانید تنها با یکبار هزینه کردن برای همیشه ابروهایی پرپشت، زیبا و کاملاً طبیعی داشته باشید. کاشت ابرو روی تاتو هم تاثیری روی ماندگاری آن نخواهد داشت. البته باید در نظر داشته‌ باشید که پس از مدتی بعد از کاشت ابرو تعدادی از فولیکول‌ها ریزش خواهند کرد و کسانی که پیش از کاشت ابرو، تتو انجام داده‌اند، می‌توانند در این مرحله ظاهر زیباتری را تجربه کنند. در واقع زمانی که تعدادی از فولیکول‌های مو ریزش می‌کنند ابروی این افراد همچنان سیاه است و جای خالی در آن احساس نمی‌شود.

قبل و بعد از کاشت ابرو روی ابروی تاتو شده

عوارض کاشت ابرو روی ابروی تاتو شده

کاشت ابرو روی تاتو درواقع عوارض خاصی ندارد. البته باید در نظر داشته‌ باشید که اگر مراقبت‌های پس از عمل کاشت ابرو را به‌خوبی انجام ندهید ممکن است دچار عفونت شوید و نتیجه دلخواه خود را از کاشت ابرو روی تاتو به‌ دست نیاورید.

سوالات متداول

جمع بندی

کاشت ابرو روی تاتو می‌تواند زیبایی و جوانی را به چهره بسیاری از افراد بازگرداند. تتو ابرو هیچ مانعی برای کاشت ابرو ایجاد نمی‌کند. کاشت ابرو روی تتو می‌تواند به‌ سادگی و در یک جلسه انجام شود. در صورتی که تمایل دارید در رابطه با این عمل زیبایی اطلاعات بیشتری به‌دست آورید و برای زیباتر کردن چهره خودتان مشاوره بگیرید می‌توانید با کلینیک دکتر نیلفروش زاده در تماس باشید.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *