کاشت ابرو یکی از روش‌های زیبایی است که این روزها به افراد زیادی در بازیابی اعتماد به‌ نفس از دست رفته‌شان کمک می‌کند. یکی از سوالات اساسی کسانی که کاندید کاشت ابرو هستند در رابطه با ماندگاری این جراحی است. به هر ترتیب قرار است یک جراحی زیبایی در صورت این افراد انجام شود، دوران نقاهتی را پشت سر بگذارند و هزینه‌ای پرداخت کنند، بنابراین طبیعی است که اولین چالشی که با آن روبه‌رو هستند مدت مانگاری کاشت ابرو است و اینکه آیا کاشت ابرو دائمی است یا خیر؟! در ادامه این مطلب به بررسی ماندگاری کاشت ابرو می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم که راز ماندگاری ابروی کاشت شده چیست و برای آن باید از چه راه‌کارهایی استفاده‌ کنید. پس مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید!

نمونه واقعی کاشت ابرو

ماندگاری کاشت طبیعی ابرو

ماندگاری کاشت ابرو اهمیت زیادی برای افرادی که این جراحی زیبایی را انجام می‌دهند دارد. قطعا هیچ فردی دوست‌ ندارد که پس از پرداخت هزینه و گذراندن دوره نقاهت پس از این جراحی، دچار ریزش ابرو شود و ماندگاری طولانی مدتی را شاهد نباشد. به همین خاطر پزشکان حاذق تمام سعی خود را می‌کنند که بالاترین میزان ماندگاری کاشت ابرو را برای بیماران خود ایجاد کنند. مهارت پزشک در انجام این جراحی یکی از مهمترین فاکتورها خواهد بود. پزشکان با تجربه و متخصص در این زمینه می‌توانند بهترین روش کاشت ابرو با ماندگاری طولانی مدت را برای شما رقم بزنند.

از دیگر عوامل ماندگاری ابروهای کاشت شده می‌توان به تکنیک کاشت اشاره کرد. در نهایت حتی در صورتی که بهترین دکتر کاشت ابرو با استفاده از جدیدترین متدها، کاشت را انجام دهد، ولی در نهایت موثرترین فاکتور در میزان ماندگاری ابروی کاشت شده، مراقبت‌ها و اجرای صحیح دستورالعمل‌های بعد از جراحی خواهد بود. در صورتی که مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو توسط بیمار به درستی انجام نشود، همین عامل می‌تواند به سادگی هزینه و تمامی زحمات بیمار و پزشک را از بین ببرد.

راه‌های افزایش طول عمر کاشت ابرو

افزایش ماندگاری کاشت ابرو

برای اینکه از نتیجه کاشت ابرو رضایت بیشتری داشته ‌باشید و همچنین ماندگاری بیشتری به‌دست آورید، باید با راه‌های افزایش ماندگاری کاشت ابرو آشنا شوید. اولین راهکار افزایش عمر ابروی کاشت شده این است که به همه توصیه‌های پزشک خود گوش کنید. قطعا پزشک متخصص در این زمینه با سال‌ها تجربه می‌داند که چطور به شما کمک کند. پزشک به شما آموزش خواهد داد که چطور پس از این جراحی ابروهای خود را شست‌وشو دهید. همچنین داروهایی را برای از بین بردن جای زخم و تقویت ابروها تجویز خواهدکرد. بهتر است پیش از انجام کاشت ابرو از عدم ابتلا به برخی بیماری‌ها اطمینان حاصل کنید. بسیاری از بیماری‌های هورمونی می‌توانند موجب ریزش ابرو شوند و ماندگاری کاشت ابروی شما را کاهش دهند.

برای افزایش ماندگاری کاشت ابرو، باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید. با تغییر لایف استایل و عادت به یک سبک ‌زندگی سالم می‌توانید اطمینان حاصل کنید که رشد موهای جدید ابرو به‌خوبی انجام می‌شود. برای داشتن یک سبک ‌زندگی سالم باید از مواد مغذی و ضروری مورد نیاز بدن به‌اندازه کافی استفاده کنید. همچنین دوری از دخانیات به‌خصوص سیگار و قلیان هم یکی دیگر از شرایط این نوع سبک‌زندگی است.

سایر نکات مهم جهت افزایش طول عمر ابروی کاشت شده

> برای افزایش ماندگاری کاشت ابرو، از شامپوها و فیس واش‌های استاندارد در زمان شستن صورت استفاده کنید. شوینده‌های نامناسب می‌توانند به فولیکول‌های تازه و ضعیف ابروهای شما آسیب بزنند.
> همچنین دست نزدن و عدم فشار آوردن به ابروها تاثیر زیادی در قوی شدن فولیکول‌ها پس از کاشت ابرو دارد.

> باید دقت داشته باشید که پس از کاشت ابرو از انجام ورزش‌های سنگین، قرار گرفتن در معرض آب داغ، رفتن به استخر و سونا، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و… خودداری کنید.
> تا مدت‌ها بعد از کاشت ابرو با قرار دادن بالش در کنار خودتان، از خوابیدن به روی صورت جلوگیری کنید. (روش صحیح خوابیدن بعد از کاشت ابرو)

در نهایت شما با انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو، می‌توانید خیال خود را بابت ماندگاری این جراحی راحت کنید. خوشبختانه کلینیک دکتر نیلفروش زاده بهترین و متخصص‌ترین افراد را در این زمینه گرد هم آورده است. به این ترتیب هر نکته و مراقبتی که برای بیشتر کردن مانگاری کاشت ابرو لازم باشد، در بهترین کلینیک کاشت ابرو به دقت به شما آموزش داده می‌شود.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

عوامل موثر بر ماندگاری پیوند ابرو

متد کاشت می‌تواند از مهم‌ترین عوامل موثر بر ماندگاری ابروی کاشته شده به‌حساب بیاید. استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز در کاشت ابرو قطعا نتیجه نهایی را بهتر می‌کند. برای اینکه کاشت ابرو شما ماندگاری زیادی داشته باشد، پزشک متخصص از موهای قوی در این جراحی استفاده خواهد کرد. پیدا کردن فولیکول‌های قوی و در عین حال با ظرافت که باعث خشکی و فر خوردن ابروها نشوند کار سختی است. اما پزشکان حاذق در کلینیک دکتر نیلفروش زاده بهترین فولیکول‌های مو را برای بیماران خود گزینش می‌کنند.

یکی دیگر از عوامل مهم در ماندگاری نتیجه پیوند ابرو، سن مناسب کاشت ابرو است؛ در واقع اگر کاشت ابرو در سن مناسب (بعد از 25 سالگی و تقریباً تا 50 سالگی) انجام شود، می‌تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد. علت تعیین این بازه زمانی را برای کاشت ابرو حتماً در مقاله بهترین سن کاشت ابرو مطالعه کنید.

همان‌گونه که توضیح دادیم داشتن یک لایف استایل سالم و همچنین خودداری کردن از فعالیت‌هایی که به کاشت ابرو آسیب می‌زند هم یکی دیگر از عوامل موثر بر ماندگاری این جراحی است. برای اینکه خیالتان را بابت ماندگاری کاشت ابرو راحت کنید، می‌توانید از پزشک خود بخواهید که محلول‌های تقویتی را برای شما تجویز کند.

جهت معاینه و بررسی وضعیت ابروهای خود و آشنایی با جدیدترین تکنیک‌های کاشت ابروی دکتر نیلفروش زاده از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:
ماندگاری کاشت ابروی مردان

ماندگاری و دوام کاشت ابرو در مردان

به‌ صورت کلی فرایند کاشت ابرو در مردان و زنان یکسان است و تفاوتی از بعد جنسیت در این زمینه وجود ندارد. اما، گاهی اوقات ماندگاری کاشت ابرو آقایان می‌تواند از زنان بیشتر باشد. چرا که موهای مردان به‌ صورت عمومی ضخیم‌تر است و آقایان می‌توانند فولیکول‌های قوی تری داشته باشند. اما عموما خانم‌ها به سلامت خودشان بیشتر از آقایان اهمیت می‌دهند، به همین دلیل ممکن است در این زمینه ماندگاری کاشت ابرو در خانم‌ها بالاتر از میانگین آن در آقایان باشد.

آیا کاشت ابرو دائمی است؟

نتایج پیوند ابرو تا چه مدت ماندگار است؟

این طبیعی است که گاهی اوقات تعدادی از فولیکول‌های کاشته شده در ابرو به‌ مرور زمان دچار ریزش می‌شوند. به همین علت معمولا پزشکان کاشت ابرو را با تراکمی بیشتر از انتظار بیمار انجام می‌دهند تا پس از ریزش تعدادی از فولیکول‌ها بیمار به حجم ابروی مد نظرش دست‌ پیدا کند. گاهی برخثی از افراد به‌ دلیل سبک‌ زندگی، ضعیف بودن فولیکول‌های مو، واکنش بدن و… دچار ریزش زیادی در ابروهای کاشته شده می‌شوند و نیاز به یک جراحی ترمیمی در این زمینه پیدا می‌کنند. اما به‌ صورت کلی، پیوند ابرو ماندگاری دائمی و همیشگی دارد. پس اگر ابروهای خود را از دست‌ داده اید، می‌توانید با پیوند ابرو به روش‌های مختلف به زیبایی سابق بازگردید.

جمع‌بندی

کاشت ابرو می‌تواند چهره افرادی که ابروهای خود را از دست داده‌اند را مانند یک معجزه زیباتر از روز اول کند. عوامل زیادی از جمله انتخاب پزشک حاذق، تکنیک مورد استفاده در این جراحی، قوی بودن فولیکول‌های مو، نگهداری‌های مناسب پس از جراحی و… در ماندگاری کاشت ابرو دخیل هستند. اگر دوست دارید که بهترین کاشت ابرو با خواب طبیعی را تجربه کنید، می‌توانید روی کلینیک کاشت مو و ابروی دکتر نیلفروش زاده حساب ویژه‌ای کنید.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *