رنگ کردن ابرو یکی از اقدامات آرایشی و زیبایی در صورت خانم‌ها است. حال بسیاری از افرادی که جراحی کاشت ابرو انجام داده‌اند، این سوال را دارند که آیا رنگ کردن ابرو بعد از کاشت امکان‌پذیر است؟ آیا ابروهای کاشته شده نیز مانند ابروهای قبلی امکان رنگ شدن و اصلاح را دارند؟ ما به عنوان کلینیک تخصصی کاشت مو و ابرو با تمامی این چالش‌ها آشنا هستیم و به طور دقیق به سوالات و ابهامات شما پاسخ خواهیم داد.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

رنگ کردن ابرو قبل از کاشت

همانطور که می‌دانید عمل کاشت ابرو جراحی بسیار حساسی است زیرا تک به تک فولیکول‌های مو در داخل پوست ناحیه ابرو قرار می‌گیرند؛ برای اینکه این جراحی موفقیت آمیز باشد لازم است فولیکول‌های کاشته شده به خوبی در جای خود قرار گرفته و اصلا دچار تحریک و اختلال نشوند. استفاده از رنگ‌های شیمیایی در ناحیه ابرو خود می‌تواند سبب تحریک ناحیه ابرو شده و حتی بعد از گذشت چند روز هم اثرات این مواد شیمیایی در پوست این ناحیه باقی بماند. در نتیجه علاوه بر اهمیت توجه به موضوع رنگ کردن ابرو بعد از کاشت، استفاده از رنگ ابرو قبل از کاشت نیز مهم خواهد بود؛ زیرا ممکن است در کیفیت و نتیجه نهایی عمل کاشت ابرو تاثیرگذار باشد.

چند وقت قبل از کاشت ابرو می‌توان ابروها را رنگ کرد؟

در بهترین حالت خوب است که حداقل 1 ماه از آخرین باری که ابروهای خود را رنگ کرده‌اید بگذرد و سپس اقدام به جراحی کاشت ابرو کنید؛ به این ترتیب دیگر هیچ نگرانی از باقی ماندن مواد شیمایی در پوست ناحیه ابرو وجود نخواهد داشت. با این وجود در صورتی که شما در بهترین کلینیک کاشت ابرو اقدام به انجام عمل کاشت ابرو کنید، حتماً پیش از روز جراحی، تیم تخصصی کاشت ابرو تمامی نکات مهم و لازم الاجرا را طی جلسات مشاوره با شما در میان می‌گذارند.

دریافت مشاوره رایگان درباره رنگ کردن ابرو و کاشت ابرو

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

رنگ کردن ابرو بعد از کاشت ابرو

بعد از کاشت ابرو، تمامی دستور العمل‌هایی که متخصص کاشت ابرو به شما اعلام می‌کند را به دقت اجرا کنید. یکی از مهمترین مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو، خودداری از اصلاح و کندن ابروها و البته رنگ کردن ابروها است. همانطور که می‌دانید بعد از کاشت ابرو، محل قرارگیری فولیکول‌های مو در داخل پوست ناحیه ابرو، هنوز منافذ باز و زخم دارند؛ در صورتی که از هر نوع ماده شیمایی در این نواحی استفاده شود، ممکن است سبب تحریک و التهاب پوست و عفونت زخم‌ها بعد از کاشت ابرو شود.  بنابراین لازم است صبوری کرده و تا زمان بهبودی کامل زخم‌ها و اتمام دوران نقاهت بعد از جراحی، اصلاً اقدام به رنگ کردن ابروهای خود نکنید.

چه مدت بعد از کاشت ابرو می‌توان ابروها را رنگ کرد؟

ما به شما توصیه می‌کنیم که حتماً دوران بهبودی زخم‌های ابرو به خوبی طی شده و از تحریک این ناحیه با رنگ‌های شیمیایی تا حد امکان خودداری کنید. مدت زمانی که برای بهوبدی زخم‌های بعد از کاشت ابرو لازم است، در افراد مختلف با توجه به سیستم ایمنی بدن آن‌ها کمی متفاوت خواهد بود. با این وجود به صورت کلی بهتر است که حداقل یک تا دو ماه (با توجه نظر تخصصی جراحتان) صبر کرده و رنگ کردن ابرو بعد از کاشت را به مدتی دیرتر به تعویق بیاندازید تا از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری کنید. با این وجود ما پیشنهاد می‌کنیم که حتی بیشتر از این مدت صبر کرده تا دوره ریزش ابرو بعد از کاشت طی شود و مجددا موها به شکل طبیعی رشد کنند و سپس اقدام به رنگ کردن ابرو و حتی اصلاح ابرو کنید.

چقدر بعد از کاشت ابرو می‌توان ابرو را رنگ کرد؟

نکات مهم رنگ کردن ابرو بعد از کاشت

برای رنگ کردن ابرو بعد از کاشت بهتر است موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

  • در روزهای ابتدایی بعد از عمل جراحی بهتر است از رنگ کردن ابرو اجتناب شود تا بافت التیام پیدا کند.
  • برای جلوگیری از آلودگی پوست، محل رنگ را پس از رنگ کردن بشویید.
  • تا جایی که ممکن است از رنگ‌های تیره بهتر است استفاده شود (زیرا اکسیدان کمتری دارند).
  • در صورت خارش یا التهاب باید از رنگ کردن مجدد اجتناب نمایید.

این نکات را رعایت کنید تا دچار عوارض بعد از کاشت ابرو نشوید.

علاوه بر رنگ کردن ابروها بسیاری از افراد علاقه مند هستند که ابروهای خود را لیفت کرده و آن را خوش فرم‌تر کنند. همانند فرآیند رنگ کردن ابروها، برای لیفت ابرو بعد از کاشت ابرو نیز لازم است مدت زمان لازم از دوره نقاهت بگذرد تا نه تنها از بروز عوارض جلوگیزی کرد بلکه بتوان بهترین نتیجه را شاهد بود.

سوالات متداول

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *