اگرچه بیشترین متقاضیان کاشت ابرو خانم‌ها هستند، اما مردان زیادی هم تمایل دارند که ابروهای پرپشت و زیبایی داشته‌ باشند. ابروها نقش مهمی در زیبا نشان دادن حالت چهره افراد دارند. ریزش موهای این عضو مهم از صورت به‌دلایل مختلف از جمله بالا رفتن سن، مشکلات هورمونی، ژنتیک و… می‌تواند زیبایی چهره حتی برای آقایان را نیز تحت تاثیر قرار دهد. به همین خاطر چند سالی است که کاشت ابروی مردانه هم متقاضیان زیادی پیدا کرده است. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بسیار جالبی در رابطه با کاشت ابرو برای آقایان به‌ دست آورید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید!

نمونه قبل و بعد واقعی کاشت ابرو آقایان توسط دکتر نیلفروش زاده

دلایل ریزش ابرو در مردان

ریزش ابرو در مردان می‌تواند به‌ دلایل زیادی رخ دهد. پیش از اینکه اقدام به کاشت ابرو مردانه کنید باید بدانید که علت ریزش ابروی شما چیست و از کجا نشات می‌گیرد. یکی از رایج‌ترین دلایل ریزش ابرو در مردان افزایش سن است. بسیاری از افراد به‌ صورت ژنتیکی با افزایش سن دچار ریزش ابرو می‌شوند. مشکلات هورمونی به‌ خصوص تیروئید هم می‌تواند از دلایل بسیار متداول ریزش ابرو باشد. همچنین نمی‌توان تاثیر مهم تغذیه نادرست را نیز در ریزش ابروی آقایان نادیده گرفت. از طرفی دیگر برخی از بیماری‌های خودایمنی مانند آلوپسی نیز خود سبب ریزش ابروی مردان خواهد شد.

کدام آقایان کاندید کاشت ابرو هستند؟

همه آقایانی که به‌ دلایل مختلف از جمله سوختگی، زخم، بخیه، بیماری، تغذیه نادرست و… دچار ریزش ابرو شده‌اند، می‌توانند کاندید کاشت ابرو باشند (کاشت ابرو روی جای زخم و اسکار). همچنین مردانی که از باریک بودن ابروهای خود رضایت ندارند و تمایل دارند که با ابروهای پرپشت ظاهر مردانه‌تری داشته‌ باشند هم می‌توانند کاندید کاشت ابرو مردانه باشند. البته برای اینکه بتوانید کاشت ابرو انجام دهید باید مطمئن شوید که بانک موی مناسبی دارید. همچنین اگر به بیماری‌های قلبی و یا کلیوی مبتلا هستید، حتما پیش از هر اقدامی در این رابطه با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

بهترین روش کاشت ابرو برای مردان

با توجه به شرایط هر شخصی، پزشک متخصص می‌تواند روش کاشت ابرو مردانه مناسب را تشخیص دهد. اما به‌ صورت کلی روش‌های FIT، FUT و SUT جهت کاشت ابرو استفاده می‌شوند؛ با این وجود تکنیک SUT به دلیل مزایایی از جمله عدم نیاز به بیهوشی و استفاده از تکنولوژی و دستگاه‌های اتوماتیک که نسبت به دو روش دیگر دارد یکی از بهترین روش‌هایی است که در این زمینه از آن استفاده می‌شود. شما با استفاده از روش SUT می‌توانید در یک جلسه چهار تا پنج ساعته به تراکم دلخواه ابروهای خود دست پیدا کنید.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

ماندگاری کاشت ابروی مردان

کاشت ابرو برای مردان یک روش دائمی محسوب‌ می‌شود. اما برای دائمی بودن این روش باید از آن به‌ خوبی مراقبت کنید. داشتن یک سبک زندگی سالم و به‌ دور از استعمال دود، غذاهای ناسالم و… می‌تواند شما را در این مسیر یاری کند. در صورتی که همه نکات مراقبتی را رعایت کنید، می‌توانید تا سال‌های طولانی و به صورت دائمی از تراکم ابروهای خود لذت ببرید. جهت آشنایی با روش‌های افزایش ماندگاری کاشت ابرو مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

مراحل کاشت ابرو برای آقایان

کاشت ابرو مردانه | کاشت ابرو برای آقایان
کاشت ابرو مردانه | کاشت ابرو برای آقایان

پیش از کاشت ابرو مردانه باید درباره تمامی مواردی که پیشتر ذکر شد با پزشک خود مشورت کنید. پزشک شما دلیل ریزش ابرو را ارزیابی کرده و با معاینه و بررسی وضعیت عمومی بدن تایید می‌کند که شما کاندید مناسبی برای کاشت ابرو مردانه هستید یا خیر. سپس پزشک بر اساس سلیقه و البته فرم صورت شما نتیجه بعد از کاشت ابرو را طراحی کرده و شما را برای جراحی آماده می‌کند.

در زمان جراحی که تحت تاثیر بی حسی انجام می‌شود پزشک از بانک موی شما در قسمت پشت گوش گرافت‌های مناسب را بیرون آورده و با ایجاد منافذ ریزی در ابرو با تکنیک‌های مختلف، فولیکول‌های مو را درون ابروی شما می‌کارد. پس از اتمام عمل کاشت ابرو، پزشک متخصص دستورات و مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو را داده و همچنین داروهایی را بابت جلوگیری از عفونت و تسکین درد شما تجویز می‌کند.

در صورتی که تمایل داشته‌ باشید در رابطه با کاشت ابرو برای مردان جزییات بیشتری بدانید، می‌توانید با کلینیک کاشت مو و ابروی دکتر نیلفروش زاده تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

تعداد جلسات کاشت ابرو برای مردان

تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای رسیدن به تراکم دلخواه ابرو بسیار کمتر از کاشت مو است، اما قرار دادن فولیکول‌ها در زاویه مناسب کاشت ابرو (کاشت ابرو با خواب طبیعی) نیازمند دقت و توجه بسیار بیشتری نسبت به کاشت مو است. به‌ صورت کلی کاشت ابرو برای آقایان معمولاً طی یک جلسه به اتمام می‌رسد. یعنی فقط با یک جراحی ساده چندساعته می‌توانید به ابروی‌های دلخواه خود برسید.

برای کاشت ابروی مردانه از چه نواحی مو برداشته می‌شود؟

به‌ صورت معمول چه برای کاشت ابروی آقایان و چه برای کاشت ابروی خانم‌ها از موهای پشت گوش استفاده می‌شود. بهتر است که در کاشت ابرو برای مردان از موهای نرم و ظریف استفاده شود تا ابروها فرم طبیعی‌تری به خود بگیرند. موهای پشت گوش افراد معمولاً نازک‌ترین موهای سر هستند. در صورتی که در کاشت ابرو برای آقایان از موهای ضخیم استفاده شود، ممکن است در آینده ابروها به‌ حالت تیز تیز و نامنظم در بیایند و همین سیخ شدن ابرو بعد از کاشت ظاهر نازیبایی ایجاد می‌کند.

مراقبت‌های بعد از کاشت ابروی مردانه

تا زمانی که در دوران نقاهت بعد از کاشت ابرو مردانه باشید باید از فعالیت‌هایی مانند ورزش‌های سنگین، شنا کردن، دست‌کاری کردن ابروها، دوش گرفتن با آب داغ و سایر مواردی که پزشک در رابطه با آنها تذکر می‌دهد پرهیز کنید. همچنین ذکر این نکته اهمیت زیادی دارد که در دوران نقاهت بعد از کاشت ابرو برای آقایان باید به پهلو بخوابید و به‌هیچ‌ وجه فشاری به ابروهای خود وارد نکنید.

پس از اتمام دوران نقاهت هم لازم است برای نگهداری از ابروهای خود استفاده از موچین را به کلی کنار بگذارید و برای اصلاح و مرتب کردن ابرو از قیچی استفاده‌ کنید. گرچه معمولاً اصلاح ابرو بیشتر برای خانم‌ها مطرح می‌شود ولی ذکر این نکته حتی برای آقایان نیز کم اهمیت نخواهد بود. همچنین با تغذیه صحیح مطمئن شوید که ابروها مواد مغذی مورد نیازشان را دریافت می‌کنند؛ جهت تأمین مواد مغذی لازم است غذاهای غنی از ویتامین B مانند برنج قهوه‌ای، لوبیا، بادام و نیز سبزیجاتی مانند اسفناج، کلم بروکلی، کدو و گوجه مصرف کنید.

سوالات متداول

جمعبندی

کاشت ابرو می‌تواند به آقایانی که به هر دلیلی دچار ریزش ابرو شده‌اند کمک کند. این جراحی پرطرفدار زیبایی حدود 4 تا 5 ساعت زمان می‌برد و ابروهای شما را به‌صورت دائمی پرپشت کرده و به تراکم دلخواه می‌رساند. در صورتی که تمایل دارید در رابطه با کاشت ابرو مردانه اطلاعات بیشتری به‌ دست آورید، می‌توانید با کلینیک دکتر نیلفروش زاده در ارتباط باشید.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *