اگر شما هم به فکر کاشت مو هستید، باید بدانید که به‌ جزانتخاب بهترین متخصص در این زمینه؛ هزینه کاشت مو هم می‌تواند یکی از تصمیمات مهم شما باشد. پیش از اینکه بخواهید به قیمت کاشت مو فکر کنید، باید بودجه خود را برای این عمل زیبایی در نظر داشته‌باشید. قطعا هزینه کاشت موی شما می‌تواند به عوامل متعددی مانند تجربه پزشک، تراکم مو، تکنیک کاشت مو و… بستگی داشته‌باشد.

درادامه هزینه‌ کاشت مو در سال 1403 را بررسی می‌کنیم. پس اگر دوست دارید بدانید که باید برای زیبایی خود چقدر هزینه کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید!

قبل و بعد کاشت مو
کوتاه کردن ابرو بعد از کاشت ابرو

هزینه کاشت مو طبیعی در تهران

هزینه کاشت مو طبیعی می‌تواند طیف بزرگی از قیمت‌ها را در بر بگیرد. اینکه فقط قسمت کمی از موهای شما دچار ریزش شده باشد و بخواهید مقداری خط موی خود را جلو بیاورید قطعا هزینه‌ای متفاوت با طاسی در وسط سر خواهد داشت. در واقع می‌توانیم بگوییم که مهم‌ترین عامل تعیین کننده قیمت کاشت مو، به تراکم و حجم موی درخواستی شما مربوط می‌شود. طبیعتاً هرچه قسمت طاسی شما گستردگی بیشتری داشته‌ باشد باید فولیکول‌های موی بیشتری در آن قسمت کاشته شود. بنابراین برای اینکه بتوانید تخمین واقعی از قیمت کاشت مو خود بزنید باید با پزشک مد نظرتان صحبت کنید و در این زمینه مشاوره حرفه‌ای دریافت کنید.

پروفسور نیلفروش زاده همواره جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌های کاشت مو را به کار می‌گیرند؛ هزینه کاشت مو بر اساس انتخاب بهترین روش کاشت مو برای هر فرد و با توجه به وضعیت سلامت و موهای وی تعیین خواهد شد. در این جلسه بعد از بررسی دقیق وضعیت شما، روش کاشت موی مناسب تعیین شده و هزینه دقیق کاشت مو اعلام خواهد شد.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

قیمت کاشت هر تار مو در سال 1403

شما می‌توانید هزینه تقریبی کاشت مو خود را براساس قیمت هر تار مو محاسبه کنید. در حال حاضرقیمت کاشت هر تار مو به طورتقریبی غیرقابل محاسبه خواهد بود مگر در موارد خاص. مهارت پزشک، استفاده از تکنیک‌های روز دنیا هزینه نهایی را تحت تاثیر قرارمی‌دهد.

هزینه روش‌ های مختلف کاشت مو

روش‌ها و تکنیک‌های مختلف کاشت مو می‌تواند هزینه متفاوتی داشته‌ باشد. به‌ عنوان مثال روش fue که معمولا برای افراد دارای طاسی زیاد استفاده می‌شود ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. در این روش از جدیدترین تکنولوژی روز استفاده شده و امکان کاشت مو برای افرادی که بانک موی ضعیف تری دارند هم فراهم شده‌ است.

هزینه کاشت مو در روش Micro FIT می‌تواند از روش FUE کمتر باشد. این تکنیک کاشت مو معمولا برای افرادی استفاده می‌شود که موهای ناحیه کوچکی از سر خود را از دست داده‌اند. قیمت کاشت مو به‌روش میکرو گرافت هم تقریباً با میکرو fit برابراست. در صورتی که از این روش استفاده‌کنید می‌توانید در یک الی دو جلسه تعداد گرافت‌های بسیار بیشتری نسبت به سایر روش‌ها انتقال دهید. با معرفی روش‌های جدید کاشت مو، هزینه‌های این جراحی نیز تغییر می‌کند. به عنوان مثال کاشت مو با سلول بنیادی یکی از پرتقاضاترین روش‌ها است؛ با این وجود این روش هنوز در فاز آزمایشگاهی است، بنابراین نمی‌توان هزینه آن را اعلام کرد.

چه عواملی در قیمت کاشت مو موثر است؟

مهم‌ترین عامل در قیمت کاشت مو قطعا مربوط به حجم طاسی و همچنین تراکم درخواستی شما می‌شود. از دیگر عواملی که در تعیین قیمت کاشت مو تاثیرگذار هستند می‌توان به تجربه و مهارت پزشک اشاره کرد. قطعا پزشکانی که شهرت زیادی داشته و به عنوان بهترین دکتر کاشت مو شناخته می‌شوند برای ارائه خدمات حرفه‌ای خود مبلغ بیشتری دریافت می‌کنند. سن متقاضی هم یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده قیمت کاشت مو خواهد بود. هرچه سن متقاضی بیشتر باشد ممکن است نیاز شود که کاشت موی او دردو مرحله انجام شود که هزینه بیشتری نیز خواهد داشت.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

هزینه‌های قبل و بعد از کاشت مو

قطعا هزینه کاشت مو فقط به خود جراحی محدود نمی‌شود و متقاضیان این عمل زیبایی باید هزینه‌های دیگری پیش و پس از این عمل انجام دهند. قبل از کاشت مو باید جلساتی را با پزشک خود داشته‌ باشید و از سلامت عمومی بدن مطلع شوید که این اقدامات می‌تواند هزینه برباشد. همچنین پس از کاشت مو هم باید داروهایی را جهت جلوگیری از عفونت مصرف کنید و مراقبت‌های پس از جراحی را انجام دهید.

مقایسه هزینه کاشت مو در آقایان و خانم‌ ها

هزینه کاشت مو در آقایان و خانم‌ها یکسان است. در واقع جنسیت نمی‌تواند عامل تعیین کننده ای در قیمت کاشت مو باشد. اما معمولا اکثر متقاضیان این جراحی را آقایان تشکیل می‌دهند و متقاضی کاشت مو در خانم‌ها کمتراز آقایان است. آقایان به‌صورت ژنتیکی بسیار بیشتر از خانم‌ها مستعد طاسی و ریزش مو هستند. به همین علت معمولاً هزینه کاشت مو آقایان بیشتر از خانم‌هاست. البته کاشت مو بدون کچلی سر با تکنیک‌های مخصوص نیز می‌تواند هزینه کاشت مو را افزایش دهد.

سوالات متداول

جمع بندی

قیمت کاشت مو می‌تواند متاثرازعوامل زیادی از جمله مقدار طاسی سر، تراکم مو درخواستی، سن متقاضی، وضعیت بانک مو و تجربه پزشک باشد. درصورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت کاشت مو در کلینیک دکتر نیلفروش زاده به‌ دست آورید، می‌توانید با ما در تماس باشید.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *