کاشت و پیوند ابرو در سال‌های اخیر معجزه‌ای در زیبایی چهره افراد ایجاد کرده است. فرقی ندارد که چندساله هستید، جنسیتتان چیست یا اینکه به چه سبک چهره‌ای علاقه‌مند هستید، اگر از فرم ابروهای خود ناراضی هستید می‌توانید با کاشت ابرو به ظاهر ایده‌آل خود دست پیدا کنید. یکی از مهم‌ترین نکات در زمینه کاشت ابرو انتخاب بهترین روش جراحی است. عمل کاشت ابرو با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. آشنایی با انواع روش های کاشت ابرو باعث می‌شود که بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید و برای رسیدن به زیبایی بیشتر عاقلانه‌تر قدم بردارید.

در ادامه این مطلب به روش های کاشت ابرو می‌پردازیم، پس اگر تمایل دارید که با انواع روش‌های این عمل زیبایی آشنایی بیشتری پیدا کنید؛ ادامه مطلب را از دست ندهید!

انواع روش های کاشت ابرو

انواع روش‌های کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. مهم‌ترین نکته در انتخاب انواع روش های کاشت ابرو این است که بدانید کدام‌یک از روش‌ها برای شما مناسب‌تر است و با شرایط شما هماهنگی بیشتری دارد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از پزشکان فقط به تعداد محدودی از روش های کاشت ابرو مسلط هستند و شما را در مسیری قرار می‌دهند که روش مورد علاقه خودشان را انتخاب کنید. به همین دلیل بهتر است که در انتخاب پزشک و همچنین کلینیکی که قرار است جراحی را در آنجا انجام دهید دقت کافی داشته باشید.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

در ادامه شما را با انواع روش های کاشت ابرو آشنا می‌کنیم.

کاشت ابرو به روش نیو گرافت یا رباتیک

اگر دوست دارید که از بین روش های کاشت ابرو به سراغ جدیدترین و مجهزترین آن‌ها بروید، باید بگوییم که نیوگرافت همان روش است. این روش از کاشت ابرو با مدرن‌ترین امکانات روز دنیا و به‌صورت رباتیک انجام می‌شود. در کاشت ابرو به روش نیوگرافت، پزشک پس از طراحی ابرو فاکتورهای موی را به کامپیوتر می‌دهد. مثلا اینکه قطر تارهای ابرو چقدر باشد یا اینکه تارهای ابرو تا چه اندازه صاف یا مجعد باشند.

سپس کامپیوتر با گرفتن این اطلاعات به‌صورت رندوم از ناحیه پشت‌سر بیمار به‌وسیله بازوی رباتیکی که دارد فولیکول‌های مناسب را برداشت می‌کند. بنابراین در این روش پزشک نیازی به انتخاب فولیکول‌های مناسب نخواهد داشت و زمان کاشت ابرو به روش نیوگرافت بسیار کوتاه است. سپس بازوی رباتی به‌صورت خودکار سوراخ‌های بسیار ریزی را در ابروی بیمار ایجاد کرده و فولیکول‌های مو را به‌صورت بسیار منظم در آن قسمت قرار می‌دهد.

به‌دلیل اینکه تمام مراحل این عمل زیبایی توسط ربات صورت می‌گیرد، ظرافت در آن مشاهده نمی‌شود. این روش از کاشت ابرو تایید شده دکتر نیلفروش زاده نمی‌باشد و در کلینک مجهز کاشت مو و ابروی ایشان انجام نمی‌پذیرد.

کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟

نمونه واقعی کاشت ابرو
نمونه واقعی کاشت ابرو

انتخاب بین روش های کاشت ابرو به عوامل زیادی وابسته است. مهم‌ترین عاملی که باید در زمان انتخاب روش کاشت ابرو در نظر داشته باشید، این است که ببینید کدام روش با نیاز شما هماهنگی بیشتری دارد.

به‌عنوان مثال تعدادی از روش‌ها برای کاشت با تراکم بالا بهتر هستند. بنابراین اگر نیازمند تعداد زیادی تار مو برای زیبایی ابروهایتان هستید به برخی از روش‌ها محدود خواهید شد.

همچنین یکی دیگر از نکاتی که باید حین انتخاب روش های کاشت ابرو در نظر داشته باشید این است که هزینه روش‌های مختلف این جراحی یکسان نخواهد بود. پس اگر با محدودیت مالی برای انجام کاشت ابرو مواجه هستید، می‌توانید بین قیمت‌های مختلف از انواع روش های کاشت ابرو یکی را انتخاب کنید.

برای اینکه بدانید کدام روش بیشترین هماهنگی را با چهره شما دارد می‌توانید با کلینیک کاشت مو و ابرو پروفسور نیلفروش زاده در تماس باشید و از ایشان مشاوره حضوری بگیرید. همچنین می‌توانید شماره خودرا در فرم زیر قرار دهید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

برای دریافت مشاوره رایگان با کلینیک کاشت ابروی دکتر نیلفروش زاده فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

تفاوت بین روش FUE و FUT در کاشت ابرو چیست؟

سوال بسیاری از افرادی که به کاشت ابرو فکر می‌کنند این است که این روش‌ها چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. کاشت ابرو به روش FUE و FUT شباهت‌ها و تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. همان‌طور که توضیح دادیم کاشت ابرو به روش FUT با برداشتن یک لایه نواری از پوست بیمار آغاز می‌شود. به همین دلیل این روش تهاجمی‌تر از سایر روش‌ها از جمله FUE است.

یعنی در روش FUT جای زخم و اسکار بسیار بیشتری باقی می‌ماند. در صورتی که در روش FUE برای برداشت و کاشت مو از سوراخ‌های ریزی استفاده می‌شود که جای زخم را به کم‌ترین حالت ممکن می‌رساند. تفاوت‌های دیگر این دو روش از کاشت ابرو این است که کاشت ابرو به روش FUT بیشتر برای تراکم‌های بسیار بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که کاشت ابرو به روش FUE مناسب تراکم‌های بسیار زیاد نیست و با محدودیت حجم مواجه می‌شود.

هزینه‌ روش‌ های مختلف کاشت ابرو

همان‌طور که توضیح دادیم یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب بین روش های مختلف کاشت ابرو، هزینه آن‌هاست. قطعاً واضح است که روش‌های مختلف کاشت ابرو هزینه‌های متفاوتی دارند. اما هزینه کاشت ابرو فقط وابسته به انتخاب روش کاشت نیست، بلکه عوامل دیگری مانند تعداد فولیکول مورد نیاز برای تکمیل کاشت ابرو، وضعیت بانک موی فرد، شرایط عمومی، مهارت جراح، تجهیزات کلینیک و… هم بستگی دارد.

به همین دلیل بهتر است که برای استعلام قیمت و مشاوره در زمینه هزینه روش های مختلف کاشت ابرو با کلینیک دکتر نیلفروش زاده در تماس باشید. کارشناسان ما قطعا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی خواهند کرد.

نتیجه‌گیری

کاشت ابرو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. هرکدام از انواع روش های کاشت ابرو مزایا و معایب خود را دارند و مناسب تعدادی از افراد هستند. برای آشنایی بیشتر و همچنین مشاوره در زمینه انتخاب بهترین روش کاشت ابرو می‌توانید با ما در تماس باشید. با انتخاب کلینیک دکتر نیلفروش زاده می‌توانید کاشت ابرو با خواب طبیعی را تجربه کنید ما علاوه در ایران در 5 نقطه جهان در کنار شما هستیم.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *