اگر درحال مطالعه این مقاله هستید، احتمالا شما نیز از نداشتن بانک موی مناسب برای کاشت مو رنج می‌برید؛ کاشت مو زنان بدون بانک مو، راهکار جدیدی است که تمامی نگرانی‌های خانم‌ها را برطرف می‌کند. در این روش با استفاده از موی سایر قسمت‌های بدن و با رشد و تکثیر سلول‌های بنیادی، کاشت مو صورت می‌گیرد.

اما کاشت مو بدون نیاز به بانک مو چگونه است؟ هزینه انجام این عمل چقدر است؟ برای دریافت پاسخ به این سوالات تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کاشت مو دربانوان بدون بانک مو

 آیا کاشت مو در خانم ها بدون بانک مو امکان پذیر است؟

زمانی که افراد قصد کاشت مو را دارند، یکی از مهم‌ترین شرایط داشتن بانک موی قوی است. گاهی زنان به دلیل نداشتن بانک موی قوی، گمان می‌کنند که نمی‌توانند کاشت مو انجام دهند؛‌ اما امروزه با توجه به روش‌های نوین این مشکل نیز حل شده است. در این روش‌ از کاشت مو در خانم ها از موی بدن به عنوان بانک مو استفاده می‌کنند اما به دلیل ضعیف بودن موی بدن خانم‌ها، متاسفانه این روش تقریبا پاسخگو نیست.

 زنان در دوران یائسگی با نازک شدن موهای خود روبه‌رو می‌شوند؛ این موضوع به دلیل تغییرات هورمونی که در آن‌ها رخ داده است اتفاق می‌افتد. ریزش و نازکی مو جزو موارد ناراحت کننده در خانم‌ها به شمار می‌رود‌. برای بهبود این موضوع می‌توان از درمان جایگزینی هورمون‌ها استفاده کرد. استروژن نقش مهمی در رشد موها دارد در این روش با افزایش استروژن در زمان درمان جایگزینی هورمون، به موها کمک می‌کند که مدت زمان بیشتری در مرحله رشد باقی بماند. از طرفی؛تزریق استروژن در کنترل عواملی مانند استرس، گرگرفتگی و.. که در افزایش ریش مو تأثیر دارد کمک کند.

چه خانم هایی بانک مو ندارند؟

احتمالا متوجه سفت و محکم بستن موها توسط خانم‌ها بوده‌اید؛ یکی از دلایل اصلی ریزش و کم‌پشتی شدید موها در بانوان، این موضوع است. معمولا خانم‌ها امکان دارد تحت تأثیرعوامل مختلفی مانند شیمی درمانی یا ژنتیک، به طور کامل موهای خود را از دست بدهند. درنتیجه از دست دادن کامل موها، بانک موی قوی برای کاشت مو ندارند‌. گاهی حتی شاهد ریزش شدید موها به دلیل اختلالات تیروئید، کم خونی و… خواهیم بود.

روش های کاشت مو بدون نیاز به بانک مو

این روزها شاهد انواع متنوعی از روش‌های کاشت مو بدون نیاز به بانک مو در افراد هستیم که در آن‌ها از موهای طبیعی یا از الیاف مصنوعی کمک گرفته می‌شود. معمولا بیشتر این متدها روش‌هایی به منظور ترمیم مو هستند و فقط یک مورد جهت کاشت مو وجود دارد. در این بخش به توضیح انواع روش‌های کاشت بدون بانک مو می‌پردازیم. کاشت مو خانم ها بدون نیاز به بانک مو روند جدیدی است که امروزه نگرانی‌ بانوان را بابت کچلی یا کم‌پشتی شدید موها برطرف کرده است.

دریافت مشاوره رایگان کاشت مو توسط چهره برتر کاشت مو خاورمیانه

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

هزینه کاشت مو خانم ها بدون نیاز به بانک مو

اگر به دنبال انجام کاشت مو بدون نیاز به بانک مو هستید، احتمالا اولین موضوع مهم هزینه است. هزینه این عمل تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد، پس نمی‌توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. یکی از اصلی‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت کاشت مو بدون نیاز به بانک مو، نوع روش انجام این عمل است.

از دیگر عوامل مهم می‌توان به مواردی همچون، میزان موهای کاشته شده، مدت زمان فرآیند کاشت مو، تجربه و مهارت پزشک، هزینه کلینیک، نوع پوست و موی افراد و…. اشاره کرد. درصورتی که می‌خواهید این عمل را با بهترین قیمت برای خود انجام دهید، حتما به کلینیک دکتر نیلفروش زاده سر بزنید تا متوجه کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب آن شوید.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

 مراقبت های بعد از کاشت مو خانم ها بدون بانک مو

پس از اینکه کاشت مو بدون بانک مو برای بانوان انجام شد، حتما باید به یکسری موارد دقت بیشتری داشته باشید چرا که این کار باعث افزایش کیفیت موهای کاشته شده می‌شود. هرچند؛ پس از انجام کاشت مو پزشک توصیه‌های لازم را به افراد می‌کند. در ادامه بعضی از متداول‌ترین و اصلی‌ترین مراقبت‌های بعد از کاشت مو را بیان خواهیم کرد.

1️⃣سعی کنید از تماس مستقیم پوست و موی سر خود با آب و دست‌ آلوده جلوگیری کنید.

2️⃣حتما به تغذیه خود بعد از کاشت مو توجه کنید و از مواد غذایی حاوی ویتامین‌ و ریز مغذی‌ها استفاده کنید.

3️⃣تا دو هفته قبل و بعد از کاشت مو از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات به شدت دوری کنید.

4️⃣از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید جلوگیری کنید.

5️⃣اگر دارو یا آنتی‌بیوتیک‌ خاصی مصرف می‌کنید حتما با پزشک خود در میان بگذارید.

6️⃣درصورت عادت به استفاده از انواع نرم‌کننده و مرطوب‌کننده، به پزشک اطلاع دهید.

 مراقبت های بعد از کاشت مو خانم ها بدون بانک مو

این مراقبت‌ها ارتباط مستقیمی با نتیجه کاشت مو دارد، بنابراین این نکات را با حساسیت زیاد جدی بگیرید.

سخن پایانی

کاشت مو زنان بدون بانک مو راهکاری نوین جهت برطرف کردن کم پشتی و طاسی موها است. در این روش به سه شکل HRT، BHT  و تکثیر سلول‌های بنیادی مو مشکل کم مویی خانوم‌ها به بهترین شکل برطرف شده است. هزینه انجام این عمل تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند نوع آن قرار دارد. درصورتی که قصد انجام کاشت مو بدون نیاز به بانک مو را دارید، شما را دعوت به مشاهده نمونه‌کارهای بی‌نظیر کاشت مو دکتر نیلفروش زاده می‌کنیم.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *