کاشت ابرو پهن و دخترانه این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ابروهای پرپشت دوباره مانند گذشته ترند شده وبه همین دلیل خانم‌های بسیاری به دنبال انجام کاشت ابرو با مدل پهن و دخترانه هستند. همچنین از آنجایی‌که راهکارهایی مانند میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو موقتی بوده و بعد از ۶ ماه تا یک سال اثر خود را از دست می‌دهند، بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند کاشت ابرو دخترانه را امتحان کنند. این مدل کاشت به دلیل پوشش خوبی که ارائه می‌کند، برای افرادی که به علت آسیب در ناحیه ابرو یا دلایل ژنتیکی ابروهای خالی یا نازک دارند هم بسیار مناسب است.

در ادامه این مقاله جزئیات بیشتری در مورد کاشت ابرو پهن را بررسی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

کاشت ابرو پهن و دخترانه

انواع مدل کاشت ابرو

انتخاب مدل مناسب کاشت ابرو، متناسب با ویژگی‌های ظاهری فرد برای داشتن چهره‌ای جذاب و طبیعی از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه مدل کاشت ابرو برای صورت‌های کشیده، گرد و بیضی را توضیح خواهیم داد.

مدل کاشت ابرو برای صورت‌ های کشیده

برای این افراد بهتر است کاشت ابرو با قوس ملایم و زاویه کمی روبه‌بالا انجام شود. این مدل ابرو باعث می‌شود که صورت کوتاه و پٌرتر به نظر برسد.

مدل-ابرو-برای-صورت-کشیده

مدل کاشت ابرو برای صورت‌ های گرد

در افرادی که صورت گرد دارند، بهتر است کاشت ابرو با قوس متوسط و زاویه کمی روبه‌پایین انجام شود. این مدل ابرو کمک می‌کند که صورت فرد کشیده‌تر و لاغرتر به نظر برسد.

مدل-ابرو-برای-صورت-گرد

مدل کاشت ابرو برای صورت‌ های بیضی

افرادی که صورت بیضی دارند تقریباً می‌توانند هر مدل ابرویی که می‌خواهند را امتحان کنند.ولی در نهایت تصمیم با پزشک است.

انتخاب مدل کاشت ابرو برای هر فرد به عوامل مختلفی مانند فرم صورت، ویژگی‌های ظاهری، اندازه و فاصله چشم‌ها، سلیقه شخصی و… بستگی دارد. در آخر این شما هستید که انتخاب می‌کنید چه مدل کاشت ابرویی را انجام دهید. البته پیشنهاد می‌کنیم قبل از انجام کاشت ابرو حتماً با پزشک خود مشورت کنید تا در انتخاب مدل مناسب کاشت ابرو به شما مشاوره دهد.

کاشت ابرو پهن و دخترانه

یکی از مدل‌های کاشت ابرو که امروزه طرفداران زیادی دارد، کاشت ابرو مدل پهن و دخترانه است. کاشت ابرو پهن و دخترانه یکی از روش‌هایی است که برای پرپشت کردن و افزایش عرض ابروها انجام می‌شود. معمولاً این مدل کاشت برای کسانی که به دلایل مختلفی ابروی خود را از دست‌داده‌اند یا ابروهای کم‌پشت و نازکی دارند، گزینه مناسب‌تری است. کاشت ابرو پهن می‌تواند به چهره ظاهر طبیعی‌تری بدهد و باعث شود فرد جوان‌تر به نظر برسد.

عکس کاشت ابرو پهن

همان‌طور که درعکس زیر مشاهده می‌کنید، کاشت ابرو پهن می‌تواند روش مؤثر و دائمی برای پرپشت کردن ابروها باشد و تا حد زیادی به بهبود ظاهر فرد کمک کرده و سایر ویژگی‌های ظاهری مانند چشم‌ها را برجسته‌تر و زیباتر نشان دهد و در نهایت به افزایش اعتمادبه‌نفس فرد کمک کند.

عکس-کاشت-ابرو-پهن
عکس-کاشت-ابرو-پهن

در صورتی که پیش از اقدام برای کاشت ابرو نیاز به مشاوره دارید، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان کلینیک دکتر نیلفروش زاده در اسرع وقت مشاوره تخصصی به شما ارائه کنند.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

ابرو پهن با میکروبلیدینگ

روش پرطرفدار دیگری که در کنار کاشت ابرو پهن و دخترانه وجود دارد، روش میکروبلیدینگ است که در آن با ایجاد خطوط مشابه با رنگ و موهای ابرو تلاش می‌شود تا ابرو ظاهر پرتری داشته باشد. در روش میکرو با کمک سوزن و تزریق رنگ به‌صورت نقطه‌ای، ابرو متراکم‌تر و پرپشت‌تر به نظر می‌رسد. باید بدانید که کاشت ابرو روشی دائمی است در حالیکه میکروبلیدینگ موقتی بوده و بعد از چند ماه باید مجدداً برای انجام و ترمیم آن اقدام کنید.

کاشت ابرو پر پشت

اغلب افرادی که به علت بیماری یا حادثه دچار ریزش ابرو شده‌اند، ترجیح می‌دهند کاشت ابرو پهن انجام دهند. پرپشت کردن و افزایش تراکم ابروها باعث می‌شود که فرد بتواند در آینده اسکار ناحیه ابروی خود را مخفی کند و ابروهای طبیعی داشته باشد. به همین دلیل کاشت ابروی پرپشت می‌تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد و باعث افزایش اعتمادبه‌نفس آن‌ها نسبت به ظاهر خودشان شود. کاشت ابرو دخترانه روشی ایمن و مؤثر است و در بیشتر موارد با رعایت دستورالعمل‌های پزشک و مراقبت صحیح، نتایج طبیعی و ماندگاری را به همراه دارد.

بهترین روش برای کاشت ابرو پهن

بهترین روش برای کاشت ابرو پهن
بهترین روش برای کاشت ابرو پهن

در حال حاضر بهترین روش کاشت ابرو پهن که افراد زیادی از آن نتیجه مطلوب گرفته‌اند، روش FUE است که در آن بدون ایجاد برش و اسکار در پشت سر می‌توان تعداد گرافت‌های مناسب را برداشته و در ناحیه ابرو پیوند زد.

البته باید توجه داشته باشید اینکه چه روش کاشتی برای شما مناسب است به وضعیت سلامت بدن و مهارت جراح بستگی دارد. برای همین توصیه می‌شود قبل از تصمیم‌گیری توسط متخصص کاشت ابرو ویزیت شوید. جراحتان با بررسی شرایط، بهترین روش کاشت را به شما توصیه خواهد کرد.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

مراحل کاشت ابروی دخترانه

مراحل کاشت ابرو به روش کاشت بستگی دارد؛ اما به‌طورکلی کاشت ابروی دخترانه طی مراحل زیر انجام می‌شود:

روش های مختلف کاشت ابرو پهن

در حال حاضر، کاشت ابرو پهن با استفاده از چهار روش اصلی زیر انجام می‌شود:

  • میکروگرافت: در این روش، فولیکول‌های مو به‌صورت تکی و با استفاده از یک سوزن کوچک و ظریف و دستگاه میکرو ایمپلنتر برداشته و در محل گیرنده، پیوند زده می‌شوند.
  • روش کاشت نواری یا FUT: در این روش، یک نوار نازک از پشت سر برداشته می‌شود و فولیکول‌های مو از آن جدا شده و بعد از آماده‌سازی در محل کاشت قرار می‌گیرد.
  • روش کاشت استخراج واحد فولیکولی یا FUE : در این روش، فولیکول‌های مو به‌صورت تکی و با استفاده از یک دستگاه مخصوص برداشته و ناحیه ابرو کاشت می‌شوند.
  • روش SUT : در این روش، گرافت‌های مو با استفاده از دستگاه‌های تمام‌اتوماتیک برداشته می‌شوند و بعد با کمک پانچ مخصوص فولیکول‌ها در محل گیرنده جای می‌گیرند.

هر یک از این روش‌ها مزایا و معایبی دارند. به‌عنوان‌مثال، روش میکروگرافت یکی از دقیق‌ترین روش‌ها برای کاشت ابرو است، اما زمان‌بر است و نیاز به مهارت بالای پزشک دارد یا روش FUT باعث ایجاد اسکار در پشت سر می‌شود و با درد و ناراحتی بیشتری همراه است. اگر نمی‌دانید کدام روش برای شما مناسب است پیشنهاد می‌کنیم با متخصصان بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران؛ کلینیک پروفسور نیلفروش زاده در ارتباط باشید.

مراقبت های پس از انجام کاشت ابرو دخترانه

برای گرفتن نتیجه خوب و ماندگار رعایت مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو ضروری است. این مراقبت‌ها عبارتند:

🟢در روزهای اول بعد از عمل، از قرارگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

🟡در هفته‌های اول بعد از جراحی به پشت بخوابید و با کمک بالش اضافی سطح سر را کمی بالاتر از قفسه سینه قرار دهید.

🟠از تماس دست آلوده با محل کاشت و ماساژدادن آن خودداری کنید.

🔵تغذیه مناسب و سالم داشته باشید و محل کاشت را تمیز نگه دارید.

❌از مصرف سیگار و الکل دوری کنید.

❌ در هفته‌های اول از مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در محل کاشت خودداری کنید.

❌از فعالیت‌های سنگین و انجام ورزش در هفته‌های اول بعد از عمل بپرهیزید.

❌داروهای ضددرد و آنتی‌بیوتیک‌ها را زیر نظر پزشک مصرف کنید.

هزینه کاشت ابروی دخترانه

هزینه کاشت ابرو دخترانه به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت‌اند از:

  • روش کاشت: هزینه کاشت ابرو در روش‌های مختلف متفاوت است.
  • میزان تراکم ابرو: هر چه میزان تراکم ابرو بیشتر باشد، هزینه کاشت هم بیشتر خواهد بود.
  • تجربه پزشک: تجربه پزشک بر هزینه کاشت ابرو تأثیر می‌گذارد.
  • خدمات و تجهیزات کلینیک: تجهیزات و خدماتی که کلینیک زیبایی در طول عمل کاشت ارائه می‌کند، در تعیین هزینه کاشت تأثیر دارد.

سوالات متداول کاشت ابرو پهن

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *