این روزها کاشت مو محبوبیت زیادی در بین جراحی‌های زیبایی پیدا کرده است. بسیاری از افراد به‌ خصوص آقایان دوست دارند که موهای پرپشت دوران جوانی خود را دوباره به‌ دست آورند و از آن طریق بتوانند زیبایی چهره خود را بیشتر کنند. اما مهم‌ترین سوالی که برای متقاضیان کاشت مو پیش می‌آید این است که بهترین دکتر کاشت مو کیست و چگونه باید او را پیدا کنیم؟

ما در ادامه این مطلب به همه سوالات شما در زمینه بهترین متخصص کاشت مو تهران پاسخ خواهیم داد و ویژگی‌های بهترین دکتر کاشت مو را بررسی خواهیم کرد. پس مطالعه این متن را به هیچ‌عنوان از دست ندهید!

نمونه کار واقعی پیوند مو توسط دکتر نیلفروش زاده
نمونه کار واقعی پیوند مو توسط دکتر نیلفروش زاده

بهترین دکتر کاشت مو در تهران

به‌دلیل استقبال زیاد آقایان از کاشت مو، پزشکان زیادی در تهران در این حرفه مشغول هستند. اما فقط تعداد کمی از پزشکانی که در حوزه کاشت مو فعالیت دارند می‌توانند کاشت موی بی نقصی را برای شما به ارمغان بیاورند. کاشت مو نیاز به ظرافت، تجربه زیاد و تخصص در این زمینه دارد.

به همین علت انتخاب بهترین دکتر کاشت مو برای پرپشت کردن مو می‌تواند سخت و چالش‌ برانگیز باشد. در صورتی که پزشک شما تجربه کافی در زمینه کاشت مو نداشته‌ باشد، در نهایت با ریزش و کم پشت شدن مجدد مو مواجه خواهید شد. دکتر نیلفروش زاده با سال‌ها تجربه در زمینه کاشت مو و ابرو می‌تواند یکبار برای همیشه خیال شما را بابت کاشت و پیوند مو راحت کند.

پروفسور محمد علی نیلفروش زاده به همکاری تیم تحقیقاتی خود و دیگر متخصصین پوست و مو از پیشگامان تحقیق و توسعه کاشت و پیوند مو با سلول‌های بنیادی می‌باشند و تاکنون توانسته‌اند در فاز آزمایشگاهی به موفقیت های مطلوبی دست یابند.

ویژگی‌های بهترین متخصص کاشت مو

یک متخصص کاشت مو خوب در تهران باید ویژگی‌های مشخصی داشته‌ باشد. شاید اولین موضوعی که نشان دهنده بهترین بودن یک متخصص کاشت مو از سایرین باشد ، کلینیکی است که پزشک در آن مشغول به کار است.

دکتر کاشت مو

پزشکان حرفه‌ای که در زمینه کاشت مو فعالیت می‌کنند هرگز در مراکز زیبایی نامعتبر فعالیت نمی‌کنند. بهترین متخصص کاشت مو قطعا در کلینیکی با جدیدترین امکانات روز و مجهزترین تکنولوژی‌های جهان فعالیت می‌کند و با استفاده از بهترین تکنیک‌های قابل انجام، زیبایی شما را چندین برابر می‌کند. بنابراین برای انجام این جراحی زیبایی حتما به بهترین کلینیک کاشت مو مراجعه کنید.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در تهران

انتخاب یک دکتر حاذق و ماهر در زمینه کاشت مو در شهر تهران سخت و دشوار است. چرا که پزشکان زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند و نمی‌توان از میان آن‌ها تشخیص داد کدام دکتر ماهرتر است. در این جا ما به شما کمک می‌کنیم بهترین دکتر فعال در زمینه کاشت ابرو در شهر تهران را بشناسید. دکتر نیلفروش زاده یک پزشک حاذق و توانمد است که با سه دهه فعالیت در حوزه کاشت مو و ابرو در تهران توانسته چندین هزار پرونده درخشان داشته باشد. این دکتر با داشتن توانایی‌های بالا توانسته اولین و بزرگ‌ترین کلینیک پیوند ابرو و مو را در تهران تاسیس کند.

✔️به این ترتیب با سابقه درخشان پروفسور نیلفروش زاده و رضایت بیماران ایشان اعم از افراد مشهور نظیر احسان علیخانی، کریم باقری و … می‌توان با قاطعیت تمام گفت، ایشان جز بهترین دکترهای کاشت مو در تهران هستند.

قبل و بعد کاشت مو دکتر نیلفروش زاده
قبل و بعد واقعی کاشت موی دکتر نیلفروش زاده
نمونه کار واقعی پیوند مو توسط دکتر نیلفروش زاده

چگونگی انتخاب بهترین پزشک کاشت مو

برای انتخاب بهترین دکتر کاشت مو بهتر است که ابتدا لیستی از پزشکان کاشت مو در شهر مدنظر خود تهیه کنید. سپس سعی کنید که اولویت‌های خود را در رابطه با انتخاب بهترین پزشک مشخص کنید. مثلا ممکن است که اولویت شما تجربه پزشک باشد. یا اینکه اولویت خود را تنها به هزینه کاشت مو اختصاص دهید.

پزشکان را به‌ ترتیب اولویت‌های خود مرتب کنید و نام آن‌ها را روی کاغذ بیاورید. سپس با تماس یا مراجعه حضوری به کلینیکی که بهترین پزشک کاشت مو مدنظر شما در آن فعالیت می‌کند می‌توانید جلسه حضوری با پزشک ترتیب دهید. در آخر با توجه به برداشت خودتان از تجربه، نمونه کار، رفتار پزشک، هزینه، تجهیزات کلینیک، تکنیک کاشت و… بهترین پزشک کاشت مو را انتخاب کنید.

در صورتی که تمایل دارید با بهترین دکتر کاشت مو آشنا شوید، می‌توانید به‌ سادگی وقت ملاقات خود را با دکتر نیلفروش زاده هماهنگ کنید. برای گرفتن مشاوره در زمینه کاشت مو، کافیست که با ما تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر نمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

پزشک با تجربه کاشت مو چه ویژگی‌هایی دارد؟

همان طور که قبلا گفتیم، اگر به‌ دنبال بهترین دکتر کاشت مو در تهران می‌گردید باید در بین متخصصان حرفه‌ای کاشت مو جست وجو کنید. پزشک با تجربه کاشت مو باید به‌اندازه کافی برای مراجعان خود صبروحوصله به خرج دهد. گاهی اوقات مهم‌ترین معیارانتخاب یک پزشک خوب اخلاق مداری اوست.

یک پزشک با تجربه بیمار را از شرایط موجود با خبر می‌کند و به‌ صورت واقع بینانه با او صحبت می‌کند. مثلا ممکن است به شما تذکر دهد که نمی‌توانید به تراکم دلخواه در موهای خود برسید یا اینکه تراکم مدنظر شما باعث خالی شدن بانک مو خواهد شد.

همچنین بهترین دکتر کاشت مو تهران باید نمونه‌ کارهای زیاد از این عمل جراحی داشته‌ باشد و بتواند نظر شما را با نمایش آلبوم از نمونه کارهای خود جلب کند. پروفسور محمد علی نیلفروش زاده مفتخراست تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات کاشت مو و ابرو را در کلینیک پیوند مو خود به شما ارائه دهد.

توانایی یک پزشک و جراح کاشت مو

همان طور که می‌دانید هر پزشکی توانایی جراحی کاشت مو را ندارد، از این رو بایستی به دنبال کسی باشید که مهارت کافی در این زمینه دارد و با بررسی سابقه جراحی‌های گذشته به مهارت دکتر خود پی ببرید.

جراح کاشت مو

یک پزشک می‌تواند مانند دکتر نیلفروش زاده با بهترین سابقه جراحی و رضایت بیماران به عنوان یک پزشک توانمند شناخته شود و یک پزشک دیگر می‌تواند با آسیب رساندن به پیاز مو به دلیل نداشتن مهارت کافی در زمینه جراحی، مشکلات جبران نشدنی به بار بیاورد.

به این ترتیب در هنگام انتخاب یک دکتر خوب برای کاشت مو بایستی از مهارت پزشک مورد نظرتان مطمئن شوید. یک جراح کاشت مو ماهر کامل‌ترین اطلاعات را در زمینه انواع روش‌های کاشت مو و ابرو دارد، به اصطلاح عامیانه خود را با دانش روز تطبیق می‌دهد و تخصص کامل در رابطه با انواع روش‌های کاشت ابرو و مو دارد.

همچنین بهتر است توجه داشته باشید که یک جراح حاذق کاشت مو بایستی نمونه کار به بیمار ارائه دهد تا بیمار با اطمینان کامل اقدام به کاشت مو کند. به طور کل با توجه به مواردی که گفته شد؛ دکتر نیلفروش زاده از جمله پزشکان مطرح در زمینه کاشت مو در تهران هستند که در حدود 12 هزار پرونده کاشت موفق کاشت مو و ابرو دارند و جزو دو درصد دانشمندان جهان به شمار میایند..

سوالاتی که قبل از کاشت مو باید از دکتر خود بپرسید

اگر در نظر دارید که جراحی کاشت مو انجام دهید، بایستی سوالاتی را قبل از اقدام به جراحی از پزشک خود بپرسید تا بعدا دچار مشکل نشوید. از جمله این سوالات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از کدام روش برای رویش مجدد و یا کاشت مو برای من استفاده می‌کنید؟
  • هزینه نهایی کاشت مو یا ابرو چقدر می شود؟
  • آیا روش دیگری به جز کاشت می‌تواند منجر به رویش مجدد موهای من شود؟
  • تا چند روز بعد از کاشت مو نیاز است استراحت کنم؟
  • آیا تنها با این روش کاشت مو دیگر نیاز به کاشت مجدد ندارم؟

توجه داشته باشید که پرسیدن این سوالات ضروری است و منجر می‌شود تصمیم جدی در مورد کاشت مو داشته باشید و بعد از جراحی دچار مشکل نشوید.

جمع بندی

انتخاب بهترین دکتر کاشت مو اهمیت زیادی درنتیجه کاشت موی شما خواهد داشت. قطعاً تعداد کمی از متخصصان کاشت مو می‌توانند رضایت صد درصدی بیماران را جلب کنند. معیارهای زیادی برای انتخاب بهترین دکتر کاشت مو وجود دارد از جمله: تجربه، استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، اخلاق مداری و کلینیکی که در آن مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *