در سال‌های اخیر و با تغییر فرهنگ غالب و اشتباه جامعه ما در رابطه با تغییر جنسیت و پذیرش هویت افرادی که دست به چنین اقدامی می‌زنند، نیازهای متفاوتی در این زمینه به وجود آمده است. یکی از این نیازها در رابطه با کاشت مو در افراد ترنسجندر است. قطعا آقایانی که قصد تغییر دادن جنسیت به خانم را دارند نمی‌خواهند الگوی طاسی مردانه را با خود همراه کنند. یا اینکه یک خانم ترنسجندر دوست دارد در زمان تغییر جنسیت شبیه بقیه آقایان ریش و سبیل داشته باشد. به همین خاطر در این زمینه علم کاشت مو به‌کمک این عزیزان می‌آید و قسمتی از مشکلات آن‌ها را حل می‌کند. اگر دوست دارید که در رابطه با کاشت مو در افراد ترنس اطلاعات بیشتری به‌دست آورید، ادامه مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

سایه افضلی

کاشت مو در افراد ترنس

کاشت مو در افراد ترنس به روش‌های معمول انجام می‌شود. یعنی پزشک متخصص کاشت مو از تکنیک‌های متداول کاشت مو برای پیوند مو در این بیماران استفاده می‌کند با این تفاوت که کاشت مو برای افراد ترنس نیاز به‌دقت و مهارت بیشتری نسبت به‌حالت معمول دارد. به‌عنوان مثال برای ایجاد خط رویش مو در خانم‌ها باید دقت ویژه‌ای انجام شود. یا اینکه کاشت ریش برای فردی که هیچ‌گاه ریش نداشته است بسیار سخت‌تر از پر کردن ریش‌های ریخته شده هستند. به همین خاطر بهتر است که افراد ترنس برای کاشت مو به یک پزشک حاذق و کاربلد در این زمینه مانند پروفسور نیلفروش زاده مراجعه کنند.

کاشت مو زنانه در افراد ترنس

بیشتر افرادی که جراحی تغییر جنسیت برای تبدیل شدن از یک هویت مردانه به هویت زنانه را انجام داده‌اند تمایل دارند که برای هرچه بیشتر زنانه شدن چهره خود کاشت مو هم انجام دهند. در این جراحی هدف جلو آوردن خط رویش مو است. مردها به‌صورت طبیعی خط موی عقب تری نسبت به خانم‌ها دارند. همچنین وجود الگوی طاسی مردانه جلو و وسط سر افراد ترنسی که تمایل به زن بودن دارند را اذیت می‌کند. به همین خاطر هدف از کاشت مو برای افراد ترنس خانم این است که با طراحی خط رویش مو اولاً از پیش‌روی الگوی طاسی در آینده جلوگیری شود و دوم اینکه خط رویش موها جلوتر بیاید.

کاشت مو بازیگر ترنس

ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که معمولا ابروی خانم‌ها ظرافت بیشتری از آقایان دارد و فرم‌دار تر است به همین دلیل افراد ترنسجندر گاهی اوقات برای هرچه بیشتر شدن تغییر ظاهر خود و نزدیکی به ایده‌آل ذهنی تمایل به کاشت ابرو هم دارند. البته باید بدانید که همه این موارد صرفاً با کاشت مو موفقیت‌آمیز نخواهد بود. چون که برداشت حجم زیادی از بانک مو باعث می‌شود که خود این قسمت خالی شده و در آینده دچار طاسی شود. به همین علت باید در کنار کاشت مو از دارودرمانی و هورمون تراپی برای این افراد استفاده شود.

ما در کلینیک دکتر نیلفروش زاده بهترین کلینیک کاشت مو انواع خدمات کاشت مو در افراد ترنس را ارائه می‌کنیم. پزشکان حرفه‌ای مرکز کاشت مو و ابروی دکتر نیلفروش زاده با بیشترین تجربه خط رویش مو دقیقی را برای زیباتر کردن چهره شما طراحی می‌کنند.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

کاشت مو مردانه در افراد ترنس

کاشت مو در افراد ترنس که از ظاهر خانم به آقا تغییر پیدا کرده‌اند ساده‌تر از حالت مقابل است. چون که در این حالت نیازی به کنترل الگوی طاسی و تغییر همه خط مو نیست. بلکه افرادی که تبدیل به یک آقا می‌شوند بیشتر دوست دارند که خصوصیت‌های مردانه‌ای مانند ریش و سبیل، خط ریش و حتی موی بدن در قسمت سینه را داشته باشند. با استفاده از هورمون تراپی موهای صورت شروع به رشد می‌کنند. اما این رشد ممکن است به‌صورت کامل رخ ندهد و سال‌ها زمان ببرد که به‌صورت طبیعی ریش و سبیل افراد ترنس پر شود. به همین خاطر با تمایل دارند که با کاشت مو یا کاشت ریش و سبیل این مشکل را حل کنند.

حفظ حریم شخصی برای کاشت مو در افراد ترنس

 کاشت مو ترنس
کاشت مو ترنس

گاهی اوقات افراد ترنس این تصور را دارند که به‌دلیل تغییر هویت‌شان تمایلی به ابراز وجود در جامعه و استفاده از خدمات حرفه‌ای در موارد مختلف ندارند. پرسنل کلینیک کاشت مو و ابروی دکتر نیلفروش زاده در این زمینه رفتار حرفه‌ای داشته و با درک شرایط بیمار سعی می‌کنند که بهترین نتیجه ممکن را به وجود بیاورند. همچنین ذکر این نکته هم بد نیست که جلسات مشاوره برای طراحی و کاشت مو با پزشک کاملا محرمانه برگزار می‌شود و در صورتی که بیمار تمایلی به توضیح شرایط نداشته باشد حریم شخصی او همیشه حفظ خواهد شد.

هزینه کاشت مو در افراد ترنس

بسیاری از افراد ترنس نگرانی زیادی در رابطه با هزینه کاشت مو دارند. در این قسمت باید توضیح دهیم که هزینه کاشت مو در افراد ترنس به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. اولین و مهم‌ترین عامل در این زمینه این است که مشخص شود فرد نیاز به چه تعداد گرافت برای پر شدن خط مو یا ریش و… خود نیاز دارد.

دومین عامل مهم این است که از چه تکنیکی برای کاشت مو استفاده شود. مسلماً تکنیک‌های جدیدتر هزینه کاشت بیشتری دارند و معمولا نتیجه بهتری را هم به‌همراه می‌آورند. انتخاب جراح کاشت مو بر اساس میزان مهارت و تجربه و همچنین امکانات و مجهز بودن کلینیک‌هم در برآورد قیمت کاشت مو در افراد ترنس بسیار موثر است. اگر دوست دارید که اطلاعات دقیقی در رابطه با هزینه کاشت مو در افراد ترنس به‌دست آورید، می‌توانید با ما در تماس باشید و یا فرم زیر را پر نمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان کاشت مو افراد ترنس فرم زیر را پر کنید.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

کاشت مو در افراد ترنس با چه تعداد گرافت انجام می‌شود؟

معمولا برای کاشت مو در افراد ترنس خانم بین 300 تا 500 گرافت و برای آقایان بین 2000 تا 3000 گرافت تخمین زده می‌شود. جهت تخمین دقیق تعداد گرافت‌های مورد نیاز باید به کلینیک دکتر نیلفروش زاده مراجعه کنید و از مشاوره تخصصی ایشان بهره‌مند شوید. بسته به تعداد گرافت مورد نیاز و روش پیوند مو، جلسه کاشت مو می‌تواند در یک تا 2 مرحله انجام شود. مثلا افرادی که می‌خواهند همزمان ریش و موهای بدن خود را از طریق کاشت مو پر کنند باید طی دو جلسه این مراحل را پشت‌سر بگذارند.

روند بهبودی پس از جراحی کاشت مو در افراد ترنس

بسیاری از افراد دوست دارند بدانند که روند بهبودی بعد از جراحی کاشت مو در افراد ترنس چطور انجام می‌شود. در ادامه به این پروسه اشاره کوتاهی می‌کنیم.

مراقبت‌های بعد از کاشت مو در افراد ترنس

افراد ترنس باید دقت داشته باشند که در طول روند کاشت مو باید داروهای هورمونی خود را به‌صورت منظم مصرف کنند. همچنین باید باور داشته باشند که فارغ از نتیجه جراحی، به هر صورت زیبا هستند و از نمایش هویتشان به عموم جامعه لذت ببرند. در ادامه به یک‌سری مراقبت در زمینه کاشت مو اشاره می‌کنیم.

  • برای چندین روز در زمان خواب و بیداری سر خود را بالاتر از بدن نگه‌دارید تا مایعات به‌سمت پایین حرکت کند و محل کاشت مو دچار التهاب نشود.
  • در چند هفته اول برای شست و شوی موهای خود از یک شامپو ملایم مانند شامپو بچه استفاده کنید.
  • در زمان پوشیدن ژاکت و لباس‌هایی که ممکن است به موهای شما فشار وارد کند مراقب باشید.
  • تا 3 هفته از هرگونه دست کاری و فشار دادن محل زخم‌ها خودداری کنید.

سوالات متداول ترنسجدرها از کارشناسان ما

نتیجه‌گیری

کاشت مو در افراد ترنس می‌تواند بسیار مهم باشد. این افراد با انجام کاشت مو به ظاهر دلخواه خود می‌رسند و چهره زنانه یا مردانه‌تری پیدا می‌کنند. در صورتی که دوست دارید در زمینه کاشت مو درافراد ترنس اطلاعات بیشتری به‌دست آورید، کلینیک دکتر نیلفروش زاده با داشتن بهترین متخصص کاشت مو در خدمت شماست.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *