داشتن ابروهایی پرپشت و پهن می‌تواند چهر را زیباتر و جوانتر نشان بدهد؛ کاشت ابرو نیز با همین هدف انجام می‌شود؛ ولی تنها زمانی می‌تواند تاثیر مثبتی بر چهره داشته باشد که ابروهایی خوش حالت و بدون به هم ریختگی نتیجه آن باشد. حال چالشی که برای برخی از متقاضیان این جراحی وجود دارد این است که آیا کاشت ابرو با موی فر نیز امکان‌پذیر است؟ افرادی که موهای حالت دار و مجعد دارند هم می‌توانند کاشت ابرو با حالت طبیعی داشته باشند؟ پاسخ این سوال در ادامه این مطلب بیان شده است.

کاشت ابرو با موی فر

تاثیر موی فر در نتیجه کاشت ابرو و خواب ابروها

میزان فر بودن موها یکی از عوامل مهمی است که تاثیر مستقیم در نتیجه کاشت ابرو دارد. در افراد با موهای فر، این مسئله می‌تواند چالش‌های خاصی را برای کاشت ابرو ایجاد کند. به عبارت دیگر، تأثیر موی فر در نتیجه کاشت ابرو به دقت و توجه به جزئیات و ویژگی‌های بانک مو نیاز دارد تا به نتایج طبیعی و زیبا دست یافت. در نهایت، افراد با موهای مجعد هم می‌توانند از کاشت ابرو استفاده کنند اما شاید محدودیت‌هایی در انتخاب مدل ابروی مورد نظر داشته باشند؛ به عنوان مثال انتخاب ابروی پهن چندان برای این افراد مناسب نخواهد بود چرا که موی فر و مجعد در ابروهای پهن نامنظم و نازیبا دیده می‌شود.

بنابراین در پاسخ به این سوال که آیا کاشت ابرو با موی فر ممکن است؟ می‌توان گفت بله، امکان پذیر است ولی باید توجه داشته باشید که به طور کلی کاشت ابرو با موهای فر از جهت ایجاد خواب و حالت طبیعی برای ابروها کمی چالش برانگیز است. با این وجود در صورتی که شما دارای موهای مجعد و یا فر هستید و تمایل به انجام کاشت ابرو دارید لازم است پیش از هر اقدامی ابتدا وضعیت بانک موی شما بررسی شده و در صورت مساعد بودن شرایط موها، کاشت ابرو انجام شود. در نتیجه با مراجعه به یک کلینیک معتبر و متخصص در زمینه کاشت ابرو می‌توانید تمام نگرنی‌های خود را از بابت نتیجه نهایی در جلسه مشاوره رایگان قبل از جراحی مطرح کرده و سپس اقدام به انجام کاشت ابرو کنید.

برای بررسی سایر چالش‌ها و نکات مهم درباره کاشت ابرو مقاله مربوطه را با دقت مطالعه کنید.

چرا کلینیک کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده؟!

بیش از 30 سال تجربه موفق

12 هزار پرونده کاشت مو و ابرو

اولین کلینیک کاشت مو ایران

جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو

ما آن چیزی را انجام می‌دهیم که نیاز شماست!

بررسی وضعیت بانک مو برای کاشت ابرو با موی فر در جلسه مشاوره

برای انجام کاشت ابرو، به طور معمول از بانک مو (موهای پشت سر و نزدیک به گوش) استفاده می‌شود. فولیکول‌های مو از این ناحیه برداشته شده و به ناحیه ابروها منتقل می‌شوند. این فرآیند اصلی کاشت ابرو است و اگر فرد دارای موهای مجعد، فر و حالت دار باشد، همین موها به ناحیه ابرو پیوند زده می‌شود. در نتیجه پس از انجام کاشت ابرو، موهای ابرو به لحاظ جنس، رنگ و حالت کاملاً مشابه موهای اصلی پشت سر می‌باشند. بنابراین توجه داشته باشید، افرادی که قصد دارند با وجود موهای فر و حالت‌دار ابروهای بکارند و موهای حالت دارد و یا فری دارند و موهای ابروی آنها با موهای پشت سر آنها متفاوت است، باید در نظر داشته باشند که نتیجه نهایی کاشت ابرو ممکن است با انتظارات آن‌ها هماهنگی نداشته باشد. در نتیجه حتماً و الزاماً نیاز به جلسه مشاوره با دکتر کاشت ابرو خواهد بود تا تمامی انتظارات به طور دقیق بررسی شود.

با تکمیل فرم زیر کارشناسان کلینیک دکتر نیلفروش زاده در اسرع وقت با شماره تماس گرفته و برای جلسه مشاوره حضوری هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد.

مشخصات(Required)
دریافت نوبت جهت انجام خدمات:

نتیجه کاشت ابرو با موی فر به چه عواملی بستگی دارد؟

نتیجه کاشت ابرو با موی فر به چند عامل بسیار مهم بستگی دارد. اولین عامل، میزان فر بودن و نقطه شروع فری مو است که آیا دو سانتیمتر ابتدای رشد موها قرار دارد یا خیر. این مورد می‌تواند عامل تعیین‌کننده‌ای برای طراحی و شکل دهی به ابروها باشد. در نهایت، قطر ابروها نیز نقش مهمی در نتیجه کاشت ابرو دارد. تعیین میزان پر یا کم بودن قطر ابروها و به دنبال آن ایجاد شکل و زاویه مناسب می‌تواند به نتایج بهتری انجام کاشت ابرو منجر شود.

میزان فر بودن و نقطه شروع فری موها

عامل اصلی و مهم در نتیجه کاشت ابرو با موی فر، میزان فر بودن موها است. اینکه فری مو تا چه بوده (فر باز و حالت دار یا فر بسیار ریز) می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد. علاوه بر این موضوع اینکه فری مو دقیقاً از چه فاصله‌ای از ریشه شروع می‌شود نیز بسیار اهمیت دارد. همانطور که می‌دانید معمولاً در مواردی که ابرو زیاد پهن نباشد موها کمتر از دو سانتی متر بلندی دارند؛ بنابراین اگر تا دو سانتیمتر ابتدای رشد موها فر یا موج کمتری وجود داشته باشد، امکان کاشت ابرو با حالت طبیعی بیشتر می‌شود. این امر از مهمترین عواملی است که تأثیرگذاری زیادی بر طراحی و شکل دهی بهتر ابروهای کاشته شده دارد.

نتیجه کاشت ابروی نامناسب با موهای بسیار فر

قطر ابرو برای کاشت

قطر و پهنای ابرو یکی از عوامل مهم در نتیجه کاشت می‌باشد. انتخاب قطر مناسب برای کاشت ابرو به شکل و چهره فرد تاثیر می‌گذارد. قطر ابرو باید با ویژگی‌های چهره هماهنگ بوده و به طور تعادلی با دیگر ویژگی‌های صورت تنظیم شود. انتخاب پهنای صحیح ابروها در کاشت ابرو با موی فر، به زیبایی و طبیعی‌تر به نظر آمدن نتیجه نهایی کمک می‌کند و از بهم ریخته دیده شدن ابرو جلوگیری می‌کند. زیرا در صورتی که ابرو زیاد پهن نباشد، فری و حالت‌دار بودن موها کمتر دیده شده و ابروها خوش حالت‌تر خواهند بود.

به طور کلی، برخی از محدودیت‌ها برای کاشت ابرو با موی فر یا مجعد وجود دارد، اما اگر بررسی‌های مورد نیاز در ابتدا صورت بگیرد و از همه مهم‌تر اگر این کار توسط پزشک متخصص کاشت ابروانجام شود، می‌توان در صورت امکان کاشت ابرو، نتیجه خوبی از این جراحی به دست آورد.

جمع بندی

در نتیجه، کاشت ابرو با موی فر نسبت به انجام این جراحی برای افراد با موهای معمولی، کمی چالش بیشتری دارد؛ در چنین مواردی باید ریشه موها و میزان فر بودن موهای بانک مو و قطر ابروهای مورد نظر توسط پزشک متخصص به دقت بررسی شود و در نهایت تصمیم به انجام کاشت ابرو گرفت. علت این امر این است که میزان هماهنگی موهای سر با موهای ابرو و توانایی پزشک در ایجاد طرحی هماهنگ و طبیعی در ابروها، نقش بسیار مهمی در نتیجه نهایی دارد. بنابراین با در نظر گرفتن تمامی عوامل مورد نیاز می‌توانید با مراجعه به یک کلینیک تخصصی کاشت مو و ابرو بعد از بررسی تمامی این موارد تصمیم به انجام کاشت ابرو بگیرید.

فعالیت دکتر نیلفروش زاده در سایر کشورها

ما علاوه بر ایران، در شش نقطه دنیا در کنار شما هستیم… پیوند و ابرو تخصص ما در دنیاست.

✔عمان-مسقط

✔امارات-دبی

✔ترکیه-استانبول

✔پرتغال

✔اتریش

✔اربیل عراق

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *